[Grem] Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!

Éva Simon simonevabp at gmail.com
2021. Feb. 20., Szo, 09:32:37 CET


Köszönöm. Csatlakozom hozzád.
S.Éva

KEA <kea at turul.banki.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr. 19., P, 16:09):

> Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen
> Szamos termékeket!
>
>
> Erdély ma, 2021. február 9. -- Bányai Péter
>
> https://www.erdely.ma/itt-a-nagy-alkalom-tamogatni-szeretne-a-homoszexualis-propagandat-vegyen-szamos-marcipant/
>
>
>      Ez ez egy olyan olvasói véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi az
> Erdély.ma
> szerkesztőségi álláspontját. Ha nem ért vele egyet, vagy más területen
> fejtené ki gondolatait,
> bátran írjon a szerkesztoseg at erdely.ma címre.
>
>
> A normalitás pártján álló vásárlók roppant tömege ilyenkor nem számít, a
> csokimázba mártott
> LMBTQ-propagandával a népszerű édesipari vállalat is letette a globalista
> nagyesküt.
>
> Ahogy azt Trump megbuktatása óta már sejteni lehetett, a globális
> mélyállam természetesen minden
> alkalmat meg fog ragadni annak érdekében, hogy valláspótlékká érlelt
> vezérideológiáját, az
> LMBTQ-propagandát terjessze, és ebből bizony hazánk sem fog kimaradni. A
> Coca-Cola tavalyelőtti
> botrányos kampánya remek ízelítőt adott, mi vár a jövő nemzedékekre: a
> ránk szabadított
> ideológiai vírus új hullámában már a gazdasági élet ikonikus szereplői
> váltak a propaganda
> szuperterjesztőivé. Ennek újabb felvonásaként idén a Valentin-nap is okoz
> egy meglepetést: a
> Szamos Marcipán szivárványszínű csokiválogatást dob piacra, méghozzá a
> 2011-ben létrejött
> homoszexuális folyóirattal, a Humennel közösen (dobozán a mantraszerűen
> ismételgetett szlogen
> áll: „love is love”).
>
> Mielőtt jóhiszemű „balekmagyar” módra azt vélelmeznénk, hogy a vállalat
> csupán egy adott
> társadalmi réteg felé szeretne nyitni, szögezzük le gyorsan, hogy a
> Szamosnak eddig sem voltak
> heteroszexuális termékei, vagyis a marcipánokat, csokoládékat és
> süteményeket nemi identitásától
> és vonzalmaitól függetlenül bárki fogyaszthatta. Az állítólagos
> „megkülönböztetés”
> kiküszöböléséről ez esetben tehát szó sem lehetett, itt a cég egy nagyon
> is fontos üzenetet
> kíván eljuttatni a megfelelő helyre: a maga eszközeivel a Szamos Marcipán
> is beszáll a globális
> kultúrharcba, és felvonja a nemzetközi mélyállam harci lobogóját. „A
> pralinéválogatás nem csupán
> egy édesség, hanem egy kinyilatkoztatás is” – szólták el magukat a
> meglepetés kitervelői a Humen
> honlapján.
>
> Nyilvánvaló, hogy a Magyarországon népszerű brand segítségével – fittyet
> hányva az
> LMBTQ-propagandát ellenzők üzleti szemmel mérve is roppant tömegeinek
> érzékenységére – most nem
> cukrászsüteményeket, hanem valami mást fognak eladni a magyar
> társadalomnak, nyilván nem
> függetlenül attól, hogy jövőre Magyarországon választás lesz, két
> ellentétes világkép
> összecsapása. A Szamos Marcipán Valentin napi húzásával óvatosan, de
> félreérthetetlenül lándzsát
> tört a nyílt társadalom ideológiája mellett, vagyis piros pontot szerzett
> egy 2022-es
> kormányváltás esetére.
>
> Természetesen ahogy minden magánvállalatnak, úgy a Szamosnak is jogában
> áll ideológiavezérelt
> üzletpolitikát folytatnia, amennyiben szeretne. Ám ne feledjük,
> Magyarország meghatározó
> édesipari szereplőjéről van szó, amely évi négymilliárdos árbevétellel
> büszkélkedik, és sokan
> egyenesen hungarikumként tekintenek rá (bár nem az). Ezek a körülmények
> nem mellékesek, bizony
> joggal érezheti azt az egyszerű állampolgár, hogy a náluk összpontosuló
> gazdasági és társadalmi
> tőke a közösség iránti felelősséggel is jár(na).
>
> Azonban van itt még valami. Abban, hogy az ország főterén, a Parlament
> mellett is cukrászdát
> üzemeltető Szamos lényegében országimázs-márkává vált, a tizenegy éve
> tartó jobboldali
> kormányzásnak is komoly szerepe van. Varga Mihály miniszter két éve 159
> millió forinttal
> örvendeztette meg a cég pilisvörösvári telephelyét a „Nagyvállalati
> Beruházások Támogatása”
> program keretében. Gesztus helyébe gesztust ne várj alapon, a kormány
> támogatását elfogadó
> cégvezetés most mégis kilépett az üzleti világ racionalitásából, hogy
> gátlástalanul beszálljon
> az LMBTQ-kampányba.
>
> Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen
> Szamos termékeket!
>
> Orbán Viktor és Matolcsy György mondta korábban, hogy Magyarország 2030-ig
> beérheti a Nyugatot.
> Úgy tűnik, jóslatuk lassan új értelmet nyer, de ebben a magyarságnak nem
> lesz köszönete: a
> gazdag, de elhülyült nyugati országokban tomboló nyílt társadalom itthoni
> bevezetése már a
> spájzban van. Erről szól majd a jövő évi választás – amely kimenetelét
> tekintve nekünk vagy
> Nándorfehérvár lesz, vagy Mohács. Addig is, jelen sorok írója többé be nem
> teszi a lábát a
> Szamos cukrászdáiba, és ezt várja el másoktól is.
>
>
> --
>
> Üdvrivalgással:
> KEA.
> _______________________________________________
> Grem mailing list
> Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu
> http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20210220/22d7074d/attachment.html>


További információk a(z) Grem levelezőlistáról