[Grem] Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!

Rita Kunsay-Sipos ritakunsay at gmail.com
2021. Feb. 20., Szo, 11:21:56 CET


Nem hiszem, hogy a Szamos terméke, nincs rajta a logojuk. És a kirakatukban
sem láttam.
A termék  képe egyáltalán sehol nincs a neten, csak abban a cikkben.


Éva Simon <simonevabp at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 20., Szo,
9:32):

> Köszönöm. Csatlakozom hozzád.
> S.Éva
>
> KEA <kea at turul.banki.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr. 19., P, 16:09):
>
>> Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát?
>> Vegyen Szamos termékeket!
>>
>>
>> Erdély ma, 2021. február 9. -- Bányai Péter
>>
>> https://www.erdely.ma/itt-a-nagy-alkalom-tamogatni-szeretne-a-homoszexualis-propagandat-vegyen-szamos-marcipant/
>>
>>
>>      Ez ez egy olyan olvasói véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi az
>> Erdély.ma
>> szerkesztőségi álláspontját. Ha nem ért vele egyet, vagy más területen
>> fejtené ki gondolatait,
>> bátran írjon a szerkesztoseg at erdely.ma címre.
>>
>>
>> A normalitás pártján álló vásárlók roppant tömege ilyenkor nem számít, a
>> csokimázba mártott
>> LMBTQ-propagandával a népszerű édesipari vállalat is letette a globalista
>> nagyesküt.
>>
>> Ahogy azt Trump megbuktatása óta már sejteni lehetett, a globális
>> mélyállam természetesen minden
>> alkalmat meg fog ragadni annak érdekében, hogy valláspótlékká érlelt
>> vezérideológiáját, az
>> LMBTQ-propagandát terjessze, és ebből bizony hazánk sem fog kimaradni. A
>> Coca-Cola tavalyelőtti
>> botrányos kampánya remek ízelítőt adott, mi vár a jövő nemzedékekre: a
>> ránk szabadított
>> ideológiai vírus új hullámában már a gazdasági élet ikonikus szereplői
>> váltak a propaganda
>> szuperterjesztőivé. Ennek újabb felvonásaként idén a Valentin-nap is okoz
>> egy meglepetést: a
>> Szamos Marcipán szivárványszínű csokiválogatást dob piacra, méghozzá a
>> 2011-ben létrejött
>> homoszexuális folyóirattal, a Humennel közösen (dobozán a mantraszerűen
>> ismételgetett szlogen
>> áll: „love is love”).
>>
>> Mielőtt jóhiszemű „balekmagyar” módra azt vélelmeznénk, hogy a vállalat
>> csupán egy adott
>> társadalmi réteg felé szeretne nyitni, szögezzük le gyorsan, hogy a
>> Szamosnak eddig sem voltak
>> heteroszexuális termékei, vagyis a marcipánokat, csokoládékat és
>> süteményeket nemi identitásától
>> és vonzalmaitól függetlenül bárki fogyaszthatta. Az állítólagos
>> „megkülönböztetés”
>> kiküszöböléséről ez esetben tehát szó sem lehetett, itt a cég egy nagyon
>> is fontos üzenetet
>> kíván eljuttatni a megfelelő helyre: a maga eszközeivel a Szamos Marcipán
>> is beszáll a globális
>> kultúrharcba, és felvonja a nemzetközi mélyállam harci lobogóját. „A
>> pralinéválogatás nem csupán
>> egy édesség, hanem egy kinyilatkoztatás is” – szólták el magukat a
>> meglepetés kitervelői a Humen
>> honlapján.
>>
>> Nyilvánvaló, hogy a Magyarországon népszerű brand segítségével – fittyet
>> hányva az
>> LMBTQ-propagandát ellenzők üzleti szemmel mérve is roppant tömegeinek
>> érzékenységére – most nem
>> cukrászsüteményeket, hanem valami mást fognak eladni a magyar
>> társadalomnak, nyilván nem
>> függetlenül attól, hogy jövőre Magyarországon választás lesz, két
>> ellentétes világkép
>> összecsapása. A Szamos Marcipán Valentin napi húzásával óvatosan, de
>> félreérthetetlenül lándzsát
>> tört a nyílt társadalom ideológiája mellett, vagyis piros pontot szerzett
>> egy 2022-es
>> kormányváltás esetére.
>>
>> Természetesen ahogy minden magánvállalatnak, úgy a Szamosnak is jogában
>> áll ideológiavezérelt
>> üzletpolitikát folytatnia, amennyiben szeretne. Ám ne feledjük,
>> Magyarország meghatározó
>> édesipari szereplőjéről van szó, amely évi négymilliárdos árbevétellel
>> büszkélkedik, és sokan
>> egyenesen hungarikumként tekintenek rá (bár nem az). Ezek a körülmények
>> nem mellékesek, bizony
>> joggal érezheti azt az egyszerű állampolgár, hogy a náluk összpontosuló
>> gazdasági és társadalmi
>> tőke a közösség iránti felelősséggel is jár(na).
>>
>> Azonban van itt még valami. Abban, hogy az ország főterén, a Parlament
>> mellett is cukrászdát
>> üzemeltető Szamos lényegében országimázs-márkává vált, a tizenegy éve
>> tartó jobboldali
>> kormányzásnak is komoly szerepe van. Varga Mihály miniszter két éve 159
>> millió forinttal
>> örvendeztette meg a cég pilisvörösvári telephelyét a „Nagyvállalati
>> Beruházások Támogatása”
>> program keretében. Gesztus helyébe gesztust ne várj alapon, a kormány
>> támogatását elfogadó
>> cégvezetés most mégis kilépett az üzleti világ racionalitásából, hogy
>> gátlástalanul beszálljon
>> az LMBTQ-kampányba.
>>
>> Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát?
>> Vegyen Szamos termékeket!
>>
>> Orbán Viktor és Matolcsy György mondta korábban, hogy Magyarország
>> 2030-ig beérheti a Nyugatot.
>> Úgy tűnik, jóslatuk lassan új értelmet nyer, de ebben a magyarságnak nem
>> lesz köszönete: a
>> gazdag, de elhülyült nyugati országokban tomboló nyílt társadalom itthoni
>> bevezetése már a
>> spájzban van. Erről szól majd a jövő évi választás – amely kimenetelét
>> tekintve nekünk vagy
>> Nándorfehérvár lesz, vagy Mohács. Addig is, jelen sorok írója többé be
>> nem teszi a lábát a
>> Szamos cukrászdáiba, és ezt várja el másoktól is.
>>
>>
>> --
>>
>> Üdvrivalgással:
>> KEA.
>> _______________________________________________
>> Grem mailing list
>> Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu
>> http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
>>
> _______________________________________________
> Grem mailing list
> Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu
> http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20210220/4c723ec7/attachment.html>


További információk a(z) Grem levelezőlistáról