<div dir="ltr">Köszönöm. Csatlakozom hozzád.<div>S.Éva</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">KEA <<a href="mailto:kea@turul.banki.hu">kea@turul.banki.hu</a>> ezt írta (időpont: 2021. febr. 19., P, 16:09):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!<br>
<br>
<br>
Erdély ma, 2021. február 9. -- Bányai Péter<br>
<a href="https://www.erdely.ma/itt-a-nagy-alkalom-tamogatni-szeretne-a-homoszexualis-propagandat-vegyen-szamos-marcipant/" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.erdely.ma/itt-a-nagy-alkalom-tamogatni-szeretne-a-homoszexualis-propagandat-vegyen-szamos-marcipant/</a><br>
<br>
<br>
Ez ez egy olyan olvasói véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi az Erdély.ma <br>
szerkesztőségi álláspontját. Ha nem ért vele egyet, vagy más területen fejtené ki gondolatait, <br>
bátran írjon a <a href="mailto:szerkesztoseg@erdely.ma" target="_blank">szerkesztoseg@erdely.ma</a> címre.<br>
<br>
<br>
A normalitás pártján álló vásárlók roppant tömege ilyenkor nem számít, a csokimázba mártott <br>
LMBTQ-propagandával a népszerű édesipari vállalat is letette a globalista nagyesküt.<br>
<br>
Ahogy azt Trump megbuktatása óta már sejteni lehetett, a globális mélyállam természetesen minden <br>
alkalmat meg fog ragadni annak érdekében, hogy valláspótlékká érlelt vezérideológiáját, az <br>
LMBTQ-propagandát terjessze, és ebből bizony hazánk sem fog kimaradni. A Coca-Cola tavalyelőtti <br>
botrányos kampánya remek ízelítőt adott, mi vár a jövő nemzedékekre: a ránk szabadított <br>
ideológiai vírus új hullámában már a gazdasági élet ikonikus szereplői váltak a propaganda <br>
szuperterjesztőivé. Ennek újabb felvonásaként idén a Valentin-nap is okoz egy meglepetést: a <br>
Szamos Marcipán szivárványszínű csokiválogatást dob piacra, méghozzá a 2011-ben létrejött <br>
homoszexuális folyóirattal, a Humennel közösen (dobozán a mantraszerűen ismételgetett szlogen <br>
áll: „love is love”).<br>
<br>
Mielőtt jóhiszemű „balekmagyar” módra azt vélelmeznénk, hogy a vállalat csupán egy adott <br>
társadalmi réteg felé szeretne nyitni, szögezzük le gyorsan, hogy a Szamosnak eddig sem voltak <br>
heteroszexuális termékei, vagyis a marcipánokat, csokoládékat és süteményeket nemi identitásától <br>
és vonzalmaitól függetlenül bárki fogyaszthatta. Az állítólagos „megkülönböztetés” <br>
kiküszöböléséről ez esetben tehát szó sem lehetett, itt a cég egy nagyon is fontos üzenetet <br>
kíván eljuttatni a megfelelő helyre: a maga eszközeivel a Szamos Marcipán is beszáll a globális <br>
kultúrharcba, és felvonja a nemzetközi mélyállam harci lobogóját. „A pralinéválogatás nem csupán <br>
egy édesség, hanem egy kinyilatkoztatás is” – szólták el magukat a meglepetés kitervelői a Humen <br>
honlapján.<br>
<br>
Nyilvánvaló, hogy a Magyarországon népszerű brand segítségével – fittyet hányva az <br>
LMBTQ-propagandát ellenzők üzleti szemmel mérve is roppant tömegeinek érzékenységére – most nem <br>
cukrászsüteményeket, hanem valami mást fognak eladni a magyar társadalomnak, nyilván nem <br>
függetlenül attól, hogy jövőre Magyarországon választás lesz, két ellentétes világkép <br>
összecsapása. A Szamos Marcipán Valentin napi húzásával óvatosan, de félreérthetetlenül lándzsát <br>
tört a nyílt társadalom ideológiája mellett, vagyis piros pontot szerzett egy 2022-es <br>
kormányváltás esetére.<br>
<br>
Természetesen ahogy minden magánvállalatnak, úgy a Szamosnak is jogában áll ideológiavezérelt <br>
üzletpolitikát folytatnia, amennyiben szeretne. Ám ne feledjük, Magyarország meghatározó <br>
édesipari szereplőjéről van szó, amely évi négymilliárdos árbevétellel büszkélkedik, és sokan <br>
egyenesen hungarikumként tekintenek rá (bár nem az). Ezek a körülmények nem mellékesek, bizony <br>
joggal érezheti azt az egyszerű állampolgár, hogy a náluk összpontosuló gazdasági és társadalmi <br>
tőke a közösség iránti felelősséggel is jár(na).<br>
<br>
Azonban van itt még valami. Abban, hogy az ország főterén, a Parlament mellett is cukrászdát <br>
üzemeltető Szamos lényegében országimázs-márkává vált, a tizenegy éve tartó jobboldali <br>
kormányzásnak is komoly szerepe van. Varga Mihály miniszter két éve 159 millió forinttal <br>
örvendeztette meg a cég pilisvörösvári telephelyét a „Nagyvállalati Beruházások Támogatása” <br>
program keretében. Gesztus helyébe gesztust ne várj alapon, a kormány támogatását elfogadó <br>
cégvezetés most mégis kilépett az üzleti világ racionalitásából, hogy gátlástalanul beszálljon <br>
az LMBTQ-kampányba.<br>
<br>
Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!<br>
<br>
Orbán Viktor és Matolcsy György mondta korábban, hogy Magyarország 2030-ig beérheti a Nyugatot. <br>
Úgy tűnik, jóslatuk lassan új értelmet nyer, de ebben a magyarságnak nem lesz köszönete: a <br>
gazdag, de elhülyült nyugati országokban tomboló nyílt társadalom itthoni bevezetése már a <br>
spájzban van. Erről szól majd a jövő évi választás – amely kimenetelét tekintve nekünk vagy <br>
Nándorfehérvár lesz, vagy Mohács. Addig is, jelen sorok írója többé be nem teszi a lábát a <br>
Szamos cukrászdáiba, és ezt várja el másoktól is.<br>
<br>
<br>
-- <br>
<br>
Üdvrivalgással:<br>
KEA.<br>
_______________________________________________<br>
Grem mailing list<br>
<a href="mailto:Grem@turul.kgk.uni-obuda.hu" target="_blank">Grem@turul.kgk.uni-obuda.hu</a><br>
<a href="http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem" rel="noreferrer" target="_blank">http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem</a><br>
</blockquote></div>