[Grem] Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!

KEA kea at turul.banki.hu
2021. Feb. 19., P, 15:34:13 CET


Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!


Erdély ma, 2021. február 9. -- Bányai Péter
https://www.erdely.ma/itt-a-nagy-alkalom-tamogatni-szeretne-a-homoszexualis-propagandat-vegyen-szamos-marcipant/


     Ez ez egy olyan olvasói véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi az Erdély.ma 
szerkesztőségi álláspontját. Ha nem ért vele egyet, vagy más területen fejtené ki gondolatait, 
bátran írjon a szerkesztoseg at erdely.ma címre.


A normalitás pártján álló vásárlók roppant tömege ilyenkor nem számít, a csokimázba mártott 
LMBTQ-propagandával a népszerű édesipari vállalat is letette a globalista nagyesküt.

Ahogy azt Trump megbuktatása óta már sejteni lehetett, a globális mélyállam természetesen minden 
alkalmat meg fog ragadni annak érdekében, hogy valláspótlékká érlelt vezérideológiáját, az 
LMBTQ-propagandát terjessze, és ebből bizony hazánk sem fog kimaradni. A Coca-Cola tavalyelőtti 
botrányos kampánya remek ízelítőt adott, mi vár a jövő nemzedékekre: a ránk szabadított 
ideológiai vírus új hullámában már a gazdasági élet ikonikus szereplői váltak a propaganda 
szuperterjesztőivé. Ennek újabb felvonásaként idén a Valentin-nap is okoz egy meglepetést: a 
Szamos Marcipán szivárványszínű csokiválogatást dob piacra, méghozzá a 2011-ben létrejött 
homoszexuális folyóirattal, a Humennel közösen (dobozán a mantraszerűen ismételgetett szlogen 
áll: „love is love”).

Mielőtt jóhiszemű „balekmagyar” módra azt vélelmeznénk, hogy a vállalat csupán egy adott 
társadalmi réteg felé szeretne nyitni, szögezzük le gyorsan, hogy a Szamosnak eddig sem voltak 
heteroszexuális termékei, vagyis a marcipánokat, csokoládékat és süteményeket nemi identitásától 
és vonzalmaitól függetlenül bárki fogyaszthatta. Az állítólagos „megkülönböztetés” 
kiküszöböléséről ez esetben tehát szó sem lehetett, itt a cég egy nagyon is fontos üzenetet 
kíván eljuttatni a megfelelő helyre: a maga eszközeivel a Szamos Marcipán is beszáll a globális 
kultúrharcba, és felvonja a nemzetközi mélyállam harci lobogóját. „A pralinéválogatás nem csupán 
egy édesség, hanem egy kinyilatkoztatás is” – szólták el magukat a meglepetés kitervelői a Humen 
honlapján.

Nyilvánvaló, hogy a Magyarországon népszerű brand segítségével – fittyet hányva az 
LMBTQ-propagandát ellenzők üzleti szemmel mérve is roppant tömegeinek érzékenységére – most nem 
cukrászsüteményeket, hanem valami mást fognak eladni a magyar társadalomnak, nyilván nem 
függetlenül attól, hogy jövőre Magyarországon választás lesz, két ellentétes világkép 
összecsapása. A Szamos Marcipán Valentin napi húzásával óvatosan, de félreérthetetlenül lándzsát 
tört a nyílt társadalom ideológiája mellett, vagyis piros pontot szerzett egy 2022-es 
kormányváltás esetére.

Természetesen ahogy minden magánvállalatnak, úgy a Szamosnak is jogában áll ideológiavezérelt 
üzletpolitikát folytatnia, amennyiben szeretne. Ám ne feledjük, Magyarország meghatározó 
édesipari szereplőjéről van szó, amely évi négymilliárdos árbevétellel büszkélkedik, és sokan 
egyenesen hungarikumként tekintenek rá (bár nem az). Ezek a körülmények nem mellékesek, bizony 
joggal érezheti azt az egyszerű állampolgár, hogy a náluk összpontosuló gazdasági és társadalmi 
tőke a közösség iránti felelősséggel is jár(na).

Azonban van itt még valami. Abban, hogy az ország főterén, a Parlament mellett is cukrászdát 
üzemeltető Szamos lényegében országimázs-márkává vált, a tizenegy éve tartó jobboldali 
kormányzásnak is komoly szerepe van. Varga Mihály miniszter két éve 159 millió forinttal 
örvendeztette meg a cég pilisvörösvári telephelyét a „Nagyvállalati Beruházások Támogatása” 
program keretében. Gesztus helyébe gesztust ne várj alapon, a kormány támogatását elfogadó 
cégvezetés most mégis kilépett az üzleti világ racionalitásából, hogy gátlástalanul beszálljon 
az LMBTQ-kampányba.

Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!

Orbán Viktor és Matolcsy György mondta korábban, hogy Magyarország 2030-ig beérheti a Nyugatot. 
Úgy tűnik, jóslatuk lassan új értelmet nyer, de ebben a magyarságnak nem lesz köszönete: a 
gazdag, de elhülyült nyugati országokban tomboló nyílt társadalom itthoni bevezetése már a 
spájzban van. Erről szól majd a jövő évi választás – amely kimenetelét tekintve nekünk vagy 
Nándorfehérvár lesz, vagy Mohács. Addig is, jelen sorok írója többé be nem teszi a lábát a 
Szamos cukrászdáiba, és ezt várja el másoktól is.


-- 

Üdvrivalgással:
KEA.


További információk a(z) Grem levelezőlistáról