[Grem] Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!
KEA
kea at turul.banki.hu
2021. Feb. 19., P, 15:34:13 CET
Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!
Erdély ma, 2021. február 9. -- Bányai Péter
https://www.erdely.ma/itt-a-nagy-alkalom-tamogatni-szeretne-a-homoszexualis-propagandat-vegyen-szamos-marcipant/
Ez ez egy olyan olvasói véleménycikk, ami nem feltétlenül tükrözi az Erdély.ma
szerkesztőségi álláspontját. Ha nem ért vele egyet, vagy más területen fejtené ki gondolatait,
bátran írjon a szerkesztoseg at erdely.ma címre.
A normalitás pártján álló vásárlók roppant tömege ilyenkor nem számít, a csokimázba mártott
LMBTQ-propagandával a népszerű édesipari vállalat is letette a globalista nagyesküt.
Ahogy azt Trump megbuktatása óta már sejteni lehetett, a globális mélyállam természetesen minden
alkalmat meg fog ragadni annak érdekében, hogy valláspótlékká érlelt vezérideológiáját, az
LMBTQ-propagandát terjessze, és ebből bizony hazánk sem fog kimaradni. A Coca-Cola tavalyelőtti
botrányos kampánya remek ízelítőt adott, mi vár a jövő nemzedékekre: a ránk szabadított
ideológiai vírus új hullámában már a gazdasági élet ikonikus szereplői váltak a propaganda
szuperterjesztőivé. Ennek újabb felvonásaként idén a Valentin-nap is okoz egy meglepetést: a
Szamos Marcipán szivárványszínű csokiválogatást dob piacra, méghozzá a 2011-ben létrejött
homoszexuális folyóirattal, a Humennel közösen (dobozán a mantraszerűen ismételgetett szlogen
áll: „love is love”).
Mielőtt jóhiszemű „balekmagyar” módra azt vélelmeznénk, hogy a vállalat csupán egy adott
társadalmi réteg felé szeretne nyitni, szögezzük le gyorsan, hogy a Szamosnak eddig sem voltak
heteroszexuális termékei, vagyis a marcipánokat, csokoládékat és süteményeket nemi identitásától
és vonzalmaitól függetlenül bárki fogyaszthatta. Az állítólagos „megkülönböztetés”
kiküszöböléséről ez esetben tehát szó sem lehetett, itt a cég egy nagyon is fontos üzenetet
kíván eljuttatni a megfelelő helyre: a maga eszközeivel a Szamos Marcipán is beszáll a globális
kultúrharcba, és felvonja a nemzetközi mélyállam harci lobogóját. „A pralinéválogatás nem csupán
egy édesség, hanem egy kinyilatkoztatás is” – szólták el magukat a meglepetés kitervelői a Humen
honlapján.
Nyilvánvaló, hogy a Magyarországon népszerű brand segítségével – fittyet hányva az
LMBTQ-propagandát ellenzők üzleti szemmel mérve is roppant tömegeinek érzékenységére – most nem
cukrászsüteményeket, hanem valami mást fognak eladni a magyar társadalomnak, nyilván nem
függetlenül attól, hogy jövőre Magyarországon választás lesz, két ellentétes világkép
összecsapása. A Szamos Marcipán Valentin napi húzásával óvatosan, de félreérthetetlenül lándzsát
tört a nyílt társadalom ideológiája mellett, vagyis piros pontot szerzett egy 2022-es
kormányváltás esetére.
Természetesen ahogy minden magánvállalatnak, úgy a Szamosnak is jogában áll ideológiavezérelt
üzletpolitikát folytatnia, amennyiben szeretne. Ám ne feledjük, Magyarország meghatározó
édesipari szereplőjéről van szó, amely évi négymilliárdos árbevétellel büszkélkedik, és sokan
egyenesen hungarikumként tekintenek rá (bár nem az). Ezek a körülmények nem mellékesek, bizony
joggal érezheti azt az egyszerű állampolgár, hogy a náluk összpontosuló gazdasági és társadalmi
tőke a közösség iránti felelősséggel is jár(na).
Azonban van itt még valami. Abban, hogy az ország főterén, a Parlament mellett is cukrászdát
üzemeltető Szamos lényegében országimázs-márkává vált, a tizenegy éve tartó jobboldali
kormányzásnak is komoly szerepe van. Varga Mihály miniszter két éve 159 millió forinttal
örvendeztette meg a cég pilisvörösvári telephelyét a „Nagyvállalati Beruházások Támogatása”
program keretében. Gesztus helyébe gesztust ne várj alapon, a kormány támogatását elfogadó
cégvezetés most mégis kilépett az üzleti világ racionalitásából, hogy gátlástalanul beszálljon
az LMBTQ-kampányba.
Itt a nagy alkalom! Támogatni szeretné a homoszexuális propagandát? Vegyen Szamos termékeket!
Orbán Viktor és Matolcsy György mondta korábban, hogy Magyarország 2030-ig beérheti a Nyugatot.
Úgy tűnik, jóslatuk lassan új értelmet nyer, de ebben a magyarságnak nem lesz köszönete: a
gazdag, de elhülyült nyugati országokban tomboló nyílt társadalom itthoni bevezetése már a
spájzban van. Erről szól majd a jövő évi választás – amely kimenetelét tekintve nekünk vagy
Nándorfehérvár lesz, vagy Mohács. Addig is, jelen sorok írója többé be nem teszi a lábát a
Szamos cukrászdáiba, és ezt várja el másoktól is.
--
Üdvrivalgással:
KEA.
További információk a(z) Grem levelezőlistáról