[Grem] Fwd: Összeesküvés-elmélet kedvelőknek]
Emoke Greschik
greschem at gmail.com
2020. Május. 29., P, 19:13:40 CEST
Kedves Egon! Kedves Lista!
Nem csak. A. Schneider írt a szabadkőművességnek a Katolikus Egyház
tanítását felhigítani, azt tönkretenni szándékozó tevékenységéről.
A japán Nobel díjas tudós, önmaga nyilatkozott, arról, h. nem vállalja, nem
ő írta a nevével megjelentetett szavakat. Akkor én is indokoltnak és
bizonyítottnak láttam, hogy a listára a korrekciót, elnézés kérést írjak.
Ahogy ígértem, amikor hozzájutok rövidítő kiemeléssel ki fogom küldeni A.
Schneider írását ismét a listára.
Szeretettel,
Emőke
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes
a vírusoktól. www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
On Fri, May 29, 2020 at 6:59 PM Reinisch Egon <reinisch at t-online.hu> wrote:
> Kedves Emőke !
>
> Elolvastam ,remélem nem szegény püspök atya írta ezt az összefoglalót
> csak a szájában adták mint nemrégen a japán professzornak a vírus véleményt.
>
> Azért írom ezt mert a cikkből visszaköszön az összeesküvés gyártók által
> kitalált összes közhely .
>
> De kedves Emőke nyugodtam mozgósíthatod az Úr összes lángoló kardú
> angyalát a szabadkőművesek lerohanására ,védjék meg ők magukat ha tudják.
>
> Én csak arra vagyok kényes hogy a történelmet nem helyettesítsük be
> népmesékkel.
>
> Üdv. Egon
> 2020.05.29. 7:18 keltezéssel, Emoke Greschik írta:
>
> Kedves Egon!
> Most ezt a cikket találtam Athanasius Schneider róm. katolikus
> segédpüspöktől. Még nem volt időm alaposan végigolvasni. Egyelőre, hogy ne
> hagyjam megválaszolatlanul a kérdést, kiküldöm így, Ha hozzájutok, akkor
> majd a kiemelésekkel (rövidítve) is küldöm a kevesebb idővel rendelkező
> k.Lttagok kedvéért.
> Szeretettel,
> Emőke
>
> A szabadkőművesség igazi arca
> Athanasius Schneider, az Asztaniai Szent Mária érsekség segédpüspöke 2019.
> április 29.
> https://www.karizmatikus.hu/hitvedelem/teveszme-kritika-oesszefoglalo-irasok/7321-a-szabadkomuvesseg-igazi-arca.html
>
> *[image: alt]*
>
> A szabadkőművesség 2017-ben ünnepelte alapításának 300. évfordulóját
> (1717. június 24.). A hivatalos beszámolók szerint ez négy „páholy” vagy
> „titkos társaság” újraegyesítésének eredménye volt, melyek akkoriban
> alkották a londoni Nagy Páholyt. James Anderson protestáns lelkész írta az
> első szabadkőműves-alapszabályt.
>
> A katolikus egyház az ál-vallásos hátterű társaságot már 20 évvel a
> megalakulást követően a legmagasabb egyházi büntetéssel, az
> excommunikációval sújtotta. Miért? A szabadkőművesség egy „naturalista
> vallás”, a panteizmus és a gnózis keveréke az „ön-megváltással”. Ez a
> „vallás” csak látszólag toleráns. A valóságban intoleráns és a legszigorúbb
> titoktartást követeli meg. A szabadkőművesek azt mondják magukról, hogy
> „beavatott”, „tökéletes” és a „megvilágosodott” emberek. Az emberiség
> fennmaradó része számukra profán, tökéletlen és sötét.
>
> A szabadkőműves vallás szándéka szerint független az igaz Istentől, az
> emberi lény Isten helyén áll, Isten helyét foglalja el, és dönt a jóról és
> a rosszról. A szabadkőművesség első fokozataiban egy bizonytalan és ködös
> istenséget tisztelnek, aki az „univerzum nagy építőmestere”, és aki a
> magasabb fokozatokban egyre konkrétabbá válik; a legmagasabb fokozatokban
> ezt a bizonytalan istenséget Luciferrel, mint sátánnal azonosítják, aki a
> jó isten, ellenfele Istennek, és az igaz Isten lesz itt a „rossz Isten”.
>
> Az Egyház elismeri, hogy a szabadkőművesség egy valódi és egyre erősebb
> titkos társaság, pszeudo-vallásos tartalommal, ami nagyon gyorsan elterjedt
> számtalan társult szervezetben és gyakran különböző nevek alatt. Legelőször
> a társadalom, a politika és a pénzügy legjelentősebb szintjeire hatolt be.
>
> VIII. Pius pápa volt az, aki 1829-ben megadta a szabadkőművesség egyik
> legtalálóbb és legpontosabb definícióját:
>
> „Ez egy sátáni szekta, amelynek démona a saját istene”
>
> (vö. *Traditi humilitati nostrae *Enciklika). A szabadkőműves vallás
> lényege abban a perverzióban áll, hogy a teremtés isteni rendjét
> felforgatják és az Isten által adott törvényeket megszegik. A magasabb
> fokozatú szabadkőműves tagok az emberiség „valódi fejlődését” látják ebben,
> az emberiség templomának szellemi felépítését. Az isteni kinyilatkoztatás
> helyére a szabadkőműves titok kerül, és az ember végül istenné teszi magát
> (vö. X. Dor, *Le Crime contre Dieu*, Chiré-en-Montreuil, 2016, 162).
> Valójában a szabadkőművesség a tökéletes anti-egyház, ahol a Katolikus
> Egyház minden teológiai és erkölcsi alapjait a visszájára fordítják! Egy
> szabadkőműves ezt mondta nővérének egy magánbeszélgetésben: „Tudod, hogy
> mi, szabadkőművesek valójában kik vagyunk? Mi vagyunk az anti-egyház.”
>
> Történészek felismerték a szabadkőművességben a politikai totalitarizmus
> magját (pl. A. Cobban, *Historia de lasCivilizaciones*, in: A. Bárcena, *Iglesia
> y Masonería*, Madrid 2016, 71). A zűrzavar és a csalás abból a tényből
> áll, hogy a szabadkőművesség vonzó nevekkel és definíciókkal magasztalja
> saját magát, mint „filantrópia”, „humanizmus”, „szellemiség”, „tolerancia”,
> és ugyanakkor elrejti saját magát ezekkel a nevekkel.
>
> A természetfeletti isteni kinyilatkoztatás elutasításával a
> szabadkőművesség szintén tagadja a természeti törvényeket. Ez pontosan az a
> pont, ami az összes totalitárius rendszerhez elvezet. Jean-Jacques
> Rousseau, a Genfből származó szabadkőműves, már leírta: „Az emberi élet
> nemcsak a természet ajándéka, hanem feltételhez kötött ajándék az
> államtól.” (A társadalmi szerződés, *The Social Contract* II, 5).
>
> A politikai és társadalmi anarchizmus olyan jelenség, mely többnyire a
> szabadkőművesség szellemét testesíti meg, mivel egyik legfontosabb elve az
> „ordo ab chao”.
>
> Ez azt jelenti, hogy először valakinek a káoszt, majd új rendet, egy
> emberek által alkotott rendet kell létrehoznia. Az ősi, elfogadott skót
> szertartás rituáléjában az 1892-es évtől a szabadkőművesség utolsó előtti
> (32.) fokozatában a jelölt a következő utasítást kapja: „1. Az első
> „ágyúdörgés” akkor jött, amikor Luther (Márton) fejébe vette az ész
> lázadását. 2. A második „ágyúdörgés” akkor jött, amikor Amerikában
> bejelentették, hogy minden emberi kormány a hatalmat a néptől és csak a
> néptől kapja. 3. A harmadik „ágyúdörgés” akkor történt, amikor
> Franciaországban kikiáltották az „Emberi jogokat” a „szabadság, egyenlőség
> és testvériség” formájában (M. Tirado Rojas, *La* *Masoneria en Espana,*
> 1892, I, 163). A 33. fokozat jelöltje ezt az utasítást kapja - idézet
> ugyanezen skót rituáléból: „Sem törvény, sem vagyon, sem vallás nem
> uralkodhat az emberek felett, és mivel emberek fosztják meg az embereket a
> legértékesebb jogaiktól, mi szörnyű bosszút esküszünk. Ezek (törvény,
> tulajdon és vallás) olyan ellenségek, melyek ellen bármilyen áron,
> könyörtelen háborúra esküdtünk. E három hírhedt ellenség közül a vallásnak
> halálos támadásunk állandó tárgyának kell lennie. Amikor elpusztítjuk a
> vallást, rendelkezünk majd a joggal és a tulajdonnal, és a társadalmat
> megújíthatjuk a szabadkőművesség-vallás, a szabadkőműves-jog és a
> szabadkőműves-tulajdon felépítése által” (uo., 169–170). A szabadkőműves
> rituáléban a „vallás” szó alatt a keresztény, konkrétabban a katolikus
> vallást értik.
>
> Ismert, hogy az európai szabadkőművesség és különösen Kerensky, az orosz
> „Nagy Orient” nagymestere logisztikailag és politikailag támogatta az 1917.
> októberi forradalmat, a szabadkőművesség alapítása 200. évfordulójának
> évében. Lenin és az új kommunista vezetők nem toleráltak semmilyen
> konkurenciát. Ezért betiltották a Szovjetunióban a hagyományos
> szabadkőművességet. A Kommunista Internacionálé Harmadik Kongresszusán,
> 1921-ben a hagyományos szabadkőművesség a következő jelentős értékelést
> kapta: „A szabadkőművesség rítusain keresztül a vallási szokásokra
> emlékeztet. Tudjuk azonban, hogy minden vallás elnyomja az embereket. A
> szabadkőművesség társadalmi hatalmat képvisel, és üléseinek titkos jellege
> és tagjainak abszolút titoktartása miatt „állam az államban”.
>
> 2001. április 11-én a RAI 2 (olasz televíziós média) adásában Giuliano Di
> Bernando, aki 1990-1993 között a GLRI szabadkőműves páholy nagymestere volt
> (Gran Loggia Regolared'Italia), a következő fontos szavakat mondta a
> szabadkőművesség vallásos karakteréről:
>
> „A személy a beavatás által válik szabadkőművessé. A beavatás olyan
> konstitutív cselekedet, melyen keresztül az ember egy olyan dimenziót kap,
> amivel korábban nem rendelkezett. Ennek az analógiáját találjuk a
> keresztségben. Az ember nem születik kereszténynek, hanem kereszténnyé
> válik a keresztelés által. Ugyanígy a beavatás során válik valaki
> szabadkőművessé. Ez azt jelenti, hogy egész élete során szabadkőműves marad
> még akkor is, ha később elutasítja a szabadkőművességet. Még ha alszik is,
> és ha valaki a szabadkőművesség ellensége, akkor is szabadkőműves marad,
> mert megkapta a beavatást. És a beavatás egy szent cselekedet.”
>
> A szabadkőművesség támogatta az úgynevezett „szexuális forradalmat”
> 1968-ban. A két legnagyobb francia szabadkőműves szervezet nagymestere,
> Frédéric Zeller és Pierre Simon néhány taggal együtt aktívan részt vett a
> párizsi diákfelkelésekben, 1968 májusában. Az említett nagymester, Pierre
> Simon ezután Simone Weil miniszter szakértője lett, aki legalizálta
> Franciaországban az abortuszt.
>
> 2012-ben a „Le Figaro” párizsi újság átfogó dokumentumot tett közzé a
> szabadkőművességről, és a „Le Figaro” hagyta, hogy az újság fórumában a
> legfelsőbb szabadkőműves tagok beszéljenek erről. A szabadkőműves
> tisztviselők egyike nyíltan kijelentette, hogy az abortusz legalizálásáról,
> vagy az úgynevezett „azonos neműek házasságáról” és az eutanáziáról szóló
> törvényeket az idealista szabadkőműves „laboratóriumokban” készítették elő,
> majd lobbizás, saját parlamenti és kormányzati képviselők által
> keresztülnyomták a törvényhozáson. Erről a Le Figaro című újságban 2012-ben
> lehetett olvasni (LE FIGARO melléklet, 2012. július 20–21).
>
> Pontossága miatt a XIII. Leó pápa által 1894-ben készített elemzést a
> szabadkőművesség lényegéről, elveiről és cselekedeteiről alig lehet
> felülmúlni, és az teljes mértékben érvényes ma is: „Hasonlóképpen nagy
> veszély fenyegeti az egységet azon a társulás által, melynek
> szabadkőművesség a neve, kiknek végzetes befolyása sokáig elnyomja
> különösen a katolikus nemzeteket. Az idő múlásának köszönhetően, a hatalom,
> az erőforrások és a siker által arcátlanul kifényezve minden idegszálát
> megfeszíti, hogy megszilárdítsa erejét és növelje hatáskörét. Már
> előrenyomultak a rejtekhelyekről, ahol összeesküvéseket szőnek a városok
> tömegeiben, és mintha a Mindenhatót megdönthetnék, felállították trónjukat
> Róma városában, a katolikus világ fővárosában. De ami a leginkább
> katasztrofális, hogy bárhová is betette a lábát, behatol a közösség minden
> beosztásába és szervezeti egységébe abban a reményben, hogy megszerzi végül
> a legmagasabb szintű ellenőrzést.
>
> Ez valóban nagy katasztrófa: aljas elvei és gonosz tervei jól ismertek.
> Azzal az ürüggyel, hogy vindikálja az emberi jogokat és a társadalom
> újraalkotását, a kereszténységet támadja. Elutasítja a feltárt doktrínát,
> elítéli a vallásosság, az isteni szentségek gyakorlatát és minden szent
> dolgot, mint babonát. Arra törekszik, hogy megszüntesse a keresztény
> jelleget a házasságban és a családban, valamint az ifjúság oktatásában,
> valamint az instrukciók minden formájában, legyen az nyilvános vagy
> magánjellegű, és gyökeresen kiirtsa az emberek elméjéből bármilyen
> tekintély tiszteletben tartását, akár emberi, vagy isteni az. A maga
> részéről a természet imádatát hirdeti és fenntartja, hogy a természet elvei
> szerint kell mérni és szabályozni az igazságot és a becsületességet. Ily
> módon, ahogyan az nyilvánvaló, az ember arra törekszik, hogy elfogadja a
> pogányokéhoz hasonló szokásokat, csak arányaiban korruptabb módon, mivel
> nagyobb az öszöntzés arra, hogy bűnt kövessünk el.” (*Praeclara
> gratulationis *Apostoli levél).
>
> A szabadkőművesség harcának egyik legalattomosabb, és ezért sátáni
> viselkedése a Katolikus Egyházzal, mint ősellenségével szemben az, hogy
> beszivárog az Egyházba. A következő kivonat, amelyet sok történész
> hitelesnek ismert el és amit Rudolf Graber püspök idéz (könyvének címe *Athanasius
> és korunk egyháza). *Az úgynevezett „Alta Vendita” „Instrukciók”, ami az
> európai szabadkőművesség egyfajta kormányzati központja a XIX. században,
> illusztrálják ezt az igazságot. Itt következik az idézet az „Alta Vendita
> állandó utasítás”-ából:
>
> „ A pápa, akárki is, soha nem jön a titkos társaságokhoz; az a titkos
> társaságok feladata, hogy az első lépést megtegyék az Egyház felé azzal a
> céllal, hogy mindkettőt meghódítsák. A feladat, amit vállalunk, nem egy
> napi, vagy egy hónapi vagy egy évnyi munka; több évig, talán egy évszázadig
> tarthat, de a mi sorainkban a katona meghal, és a harc folytatódik. Nem
> akarjuk megnyerni a pápákat a mi ügyünknek, hogy neofiták [*áttérő, a
> ford.*] legyenek elveinkre, elképzeléseinkre, propagandánkra. Ez
> nevetséges álom lenne.
>
> Ha az események valamilyen módon kiderülnének, ha kardinálisok vagy
> prelátusok, például saját szabad akaratukból vagy meglepetésszerűen mégis
> megtudnák a titkaink egy részét, ez egyáltalán nem ösztönözné őket arra,
> hogy felemelkedjenek Péter székébe. Ez az emelkedettség tönkretenne
> bennünket. Egyedül az ambíció vezette volna el őket a hitehagyáshoz, a
> hatalom követelményei arra kényszerítenék őket, hogy feláldozzanak minket.
> Amit kérnünk, keresnünk és várnunk kell, ahogyan a zsidók várják a
> Messiást, az egy, a mi igényeinknek megfelelő pápa. Most, hogy biztosítsuk
> magunknak az általunk elvárt dimenziójú pápát, az elsősorban a pápa ilyenné
> formálásának kérdése… az ilyen, uralkodásra méltó alkotásról álmodunk.
>
> Hagyd az időseket és az érett korúakat; menj a fiatalokhoz, és ha
> lehetséges, még a gyerekekhez is. Kis költséggel meg fogjátok szerezni
> magatoknak a hírnevet, mint jó katolikusok és tiszta hazafiak. Ezzel
> a hírnévvel a doktrínáink eljutnak a fiatal papok közé, valamint a
> kolostorokba is. Néhány éven belül, a dolgok erejével ez a fiatal papság
> többségben lesz minden funkcióban; ők fogják alkotni az uralkodó tanácsot,
> őket hívják majd, hogy válasszanak egy pápát, akinek uralkodnia kell. És ez
> a pápa, mint kortársainak többsége, szükségszerűen többé-kevésbé át lesz
> itatva az olasz és humanitárius elvekkel, melyeket hamarosan közreadunk. A
> papság hadd meneteljen a ti normáitok szerint, mindig azt gondolva, hogy az
> apostoli kulcsok zászlaja alatt menetelnek. Az a szándékod, hogy a
> zsarnokok és elnyomók utolsó nyomait eltüntesd; állíts csapdákat, mint
> Simon Bar-Jona; helyezd el azokat a sekrestyékben, szemináriumokban és
> kolostorokban inkább, mint a tenger fenekén. Ha nem sietsz, ígérjük, hogy
> még ennél is csodálatosabb lesz a fogás. A barátaidat az apostoli szék köré
> gyűjtöd. Tiarában és palástban hirdeted ki a döntést, menetelve a
> kereszttel és a zászlóval, egy forradalmat, amit csak egy kicsit kell
> sürgetni, hogy a világ négy sarkát lángra gyújtsa.” (Eredetileg: Msgr
> Delassus, idézet, *antichrétienne*, Párizs 1910, Tome III, 1035-1092. Az
> „Alta Vendita állandó utasításai” teljes szövege szintén megtalálható a
> következő címen: Msgr. Dillon, *Grand Orient szabadkőművesség felfedve*,
> Dublin 1885, 51–56. oldal)
>
> Hogy ezt az állítást nem kitalálták, látható az egyik vezető olasz
> modernista következő idézetében, aki 1905-ben ezt írta könyvében: „Akarjuk
> tevékenységünket célirányosabban szervezni: katolikus szabadkőművesség?
> Igen, pontosan, a katakombák szabadkőművessége. A célt érdekében kell
> dolgozni, a római katolicizmust progresszív, teozófiai értelemben történő
> reformmal, a pápa segítségével kell átdolgozni, aki hagyja magát ezekkel az
> ötletekkel meggyőzni” (A. Fogazzaro, *Il Santo*, Milano, 1905, p. 44 e
> 22). A tények kellően mutatják, hogy a szabadkőművesség a legnagyobb
> lehetséges ellentéte a katolikus vallásnak. Ezért 1983-ban az Egyház a
> következő, máig érvényes kijelentést tette, nevezetesen a Hittani
> Kongregáción
> <https://www.karizmatikus.hu/index.php/hitvedelem/vatikani-dokumentumok/113-nyilatkozat-a-szabadkmves-szervezetekrl>
> keresztül:
>
> „*Az Egyháznak a szabadkőműves szervezetekre vonatkozó negatív véleménye
> ezért változatlan, mivel ezen szervezetek elveit az Egyház saját
> tanításával mindig is összeegyeztethetetlennek tartotta, így a bennük való
> tagság tiltott marad. Az a hívő, akit bevesznek tagként szabadkőműves
> társaságba, súlyos bűn állapotában van, és nem részesülhet szentáldozásban*
> .”
>
> A szabadkőműves-vallás hatalma a politikában és a társadalomban mára a
> csúcsra ért, ahol a szabadkőművesség az élet pusztításának ideológiáját
> terjeszti az abortuszon és az eutanázián keresztül az egész társadalomban.
> A család koncepciója és valósága egy destruktív folyamaton megy keresztül
> az állam által bevezetett gender-ideológia agymosása által. Minden személy,
> aki még maga gondolkodik, és minden keresztény – amennyire csak lehetséges
> – tanúsítson ellenállást és védje meg a józan észt és az isteni törvényt,
> akár szenvedés és hátrányok árán is.
>
> Keresztényekként tudnunk kell, hogy Krisztus ebben a világban legyőzött
> minden gonoszt, hogy Isten, és nem a szabadkőművesség a történelem ura. Mi
> a győztesek közösségéhez tartozunk akkor is, ha Krisztus ellenségei, a
> szabadkőművesek, legyőzöttként néznek ránk. Katolikus hitünk erősebb, mint
> a szabadkőművesség-vallás fantáziájának és intrikáinak minden perverz
> koholmánya. Csak Istent féljük!
>
> Ugyanakkor teljes szívünkből valódi az együttérzés a szabadkőművesség
> tagjaival, mert ők egy hatalmas hazugság áldozataivá váltak. A
> szabadkőműves végső soron a legkevésbé szabad ember, lelkének örök
> üdvössége a leginkább veszélyeztetett. Növekedjen az Egyházon belül egy
> olyan mozgalom, mely megmenti a szabadkőművesek lelkét, akik a mi
> embertársaink. Ezt elsősorban a rózsafüzér imával és Mária szeplőtelen
> szívének tiszteletével kell megtenni. Az ő szeplőtelen szíve győzni fog,
> ahogy azt Fatimában megmondta, győzni fog a szabadkőművesség és a
> kommunizmus fölött is. És Mária által Isten megadja az emberiségnek és az Ő
> egyházának a béke idejét.
>
> + Athanasius Schneider, az Asztaniai Szent Mária érsekség segédpüspöke
>
> Cikk forrása angol nyelven
> <https://www.gloriadei.io/the-true-face-of-freemasonry/>
> ------------------------------
>
> * Athanasius Schneider, Fülep Dániel: Katolikus Egyház: merre
> tartasz? című, magyarul megjelent interjúkötete is foglalkozik a
> szabadkőművesség kérdésével. Köszönet Fülöp Dánielnek, aki elkészítette a
> kötet idevágó kérdéseinek kivonatát, mely letölthető itt
> <https://www.karizmatikus.hu/images/stories/docs/Schneider_szabadkomuvesseg_2018interju_FD.pdf>
> (2 oldal). A szerk.*
>
>
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> Mentes
> a vírusoktól. www.avg.com
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
>
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> Mentes
> a vírusoktól. www.avg.com
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> _______________________________________________
> Grem mailing listGrem at turul.kgk.uni-obuda.huhttp://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
>
> _______________________________________________
> Grem mailing list
> Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu
> http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20200529/5f57595c/attachment.html>
További információk a(z) Grem levelezőlistáról