[Grem] Fwd: Összeesküvés-elmélet kedvelőknek]

Reinisch Egon reinisch at t-online.hu
2020. Május. 29., P, 18:59:17 CEST


Kedves Emőke !

Elolvastam ,remélem  nem szegény püspök atya írta ezt az összefoglalót 
csak a szájában adták mint nemrégen a japán professzornak a vírus véleményt.

Azért írom ezt mert a cikkből visszaköszön az összeesküvés gyártók által 
kitalált összes  közhely .

De  kedves Emőke nyugodtam mozgósíthatod az Úr összes lángoló kardú 
angyalát a szabadkőművesek lerohanására ,védjék meg ők magukat ha tudják.

Én csak arra vagyok kényes hogy a történelmet nem helyettesítsük be 
népmesékkel.

Üdv. Egon

2020.05.29. 7:18 keltezéssel, Emoke Greschik írta:
> Kedves Egon!
> Most ezt a cikket találtam Athanasius Schneider róm. katolikus 
> segédpüspöktől. Még nem volt időm alaposan végigolvasni. Egyelőre, 
> hogy ne hagyjam megválaszolatlanul a kérdést, kiküldöm így, Ha 
> hozzájutok, akkor majd a kiemelésekkel (rövidítve) is küldöm a 
> kevesebb idővel rendelkező k.Lttagok kedvéért.
> Szeretettel,
> Emőke
>
> A szabadkőművesség igazi arca
>
>     Athanasius Schneider, az Asztaniai Szent Mária érsekség segédpüspöke 
>     2019. április 29. 
> https://www.karizmatikus.hu/hitvedelem/teveszme-kritika-oesszefoglalo-irasok/7321-a-szabadkomuvesseg-igazi-arca.html
>
> *alt*
>
> A szabadkőművesség 2017-ben ünnepelte alapításának 300. évfordulóját 
> (1717. június 24.). A hivatalos beszámolók szerint ez négy „páholy” 
> vagy „titkos társaság” újraegyesítésének eredménye volt, melyek 
> akkoriban alkották a londoni Nagy Páholyt. James Anderson protestáns 
> lelkész írta az első szabadkőműves-alapszabályt.
>
> A katolikus egyház az ál-vallásos hátterű társaságot már 20 évvel a 
> megalakulást követően a legmagasabb egyházi büntetéssel, az 
> excommunikációval sújtotta. Miért? A szabadkőművesség egy „naturalista 
> vallás”, a panteizmus és a gnózis keveréke az „ön-megváltással”. Ez a 
> „vallás” csak látszólag toleráns. A valóságban intoleráns és a 
> legszigorúbb titoktartást követeli meg. A szabadkőművesek azt mondják 
> magukról, hogy „beavatott”, „tökéletes” és a „megvilágosodott” 
> emberek. Az emberiség fennmaradó része számukra profán, tökéletlen és 
> sötét.
>
> A szabadkőműves vallás szándéka szerint független az igaz Istentől, az 
> emberi lény Isten helyén áll, Isten helyét foglalja el, és dönt a 
> jóról és a rosszról. A szabadkőművesség első fokozataiban egy 
> bizonytalan és ködös istenséget tisztelnek, aki az „univerzum nagy 
> építőmestere”, és aki a magasabb fokozatokban egyre konkrétabbá válik; 
> a legmagasabb fokozatokban ezt a bizonytalan istenséget Luciferrel, 
> mint sátánnal azonosítják, aki a jó isten, ellenfele Istennek, és az 
> igaz Isten lesz itt a „rossz Isten”.
>
> Az Egyház elismeri, hogy a szabadkőművesség egy valódi és egyre 
> erősebb titkos társaság, pszeudo-vallásos tartalommal, ami nagyon 
> gyorsan elterjedt számtalan társult szervezetben és gyakran különböző 
> nevek alatt. Legelőször a társadalom, a politika és a pénzügy 
> legjelentősebb szintjeire hatolt be.
>
> VIII. Pius pápa volt az, aki 1829-ben megadta a szabadkőművesség egyik 
> legtalálóbb és legpontosabb definícióját:
>
>     „Ez egy sátáni szekta, amelynek démona a saját istene”
>
> (vö. /Traditi humilitati nostrae /Enciklika). A szabadkőműves vallás 
> lényege abban a perverzióban áll, hogy a teremtés isteni rendjét 
> felforgatják és az Isten által adott törvényeket megszegik. A magasabb 
> fokozatú szabadkőműves tagok az emberiség „valódi fejlődését” látják 
> ebben, az emberiség templomának szellemi felépítését. Az isteni 
> kinyilatkoztatás helyére a szabadkőműves titok kerül, és az ember 
> végül istenné teszi magát (vö. X. Dor, /Le Crime contre Dieu/, 
> Chiré-en-Montreuil, 2016, 162). Valójában a szabadkőművesség a 
> tökéletes anti-egyház, ahol a Katolikus Egyház minden teológiai és 
> erkölcsi alapjait a visszájára fordítják! Egy szabadkőműves ezt mondta 
> nővérének egy magánbeszélgetésben: „Tudod, hogy mi, szabadkőművesek 
> valójában kik vagyunk? Mi vagyunk az anti-egyház.”
>
> Történészek felismerték a szabadkőművességben a politikai 
> totalitarizmus magját (pl. A. Cobban, /Historia de lasCivilizaciones/, 
> in: A. Bárcena, /Iglesia y Masonería/, Madrid 2016, 71). A zűrzavar és 
> a csalás abból a tényből áll, hogy a szabadkőművesség vonzó nevekkel 
> és definíciókkal magasztalja saját magát, mint „filantrópia”, 
> „humanizmus”, „szellemiség”, „tolerancia”, és ugyanakkor elrejti saját 
> magát ezekkel a nevekkel.
>
> A természetfeletti isteni kinyilatkoztatás elutasításával a 
> szabadkőművesség szintén tagadja a természeti törvényeket. Ez pontosan 
> az a pont, ami az összes totalitárius rendszerhez 
> elvezet. Jean-Jacques Rousseau, a Genfből származó 
> szabadkőműves, már leírta: „Az emberi élet nemcsak a természet 
> ajándéka, hanem feltételhez kötött ajándék az államtól.” (A társadalmi 
> szerződés, /The Social Contract/ II, 5).
>
>     A politikai és társadalmi anarchizmus olyan jelenség, mely
>     többnyire a szabadkőművesség szellemét testesíti meg, mivel egyik
>     legfontosabb elve az „ordo ab chao”.
>
> Ez azt jelenti, hogy először valakinek a káoszt, majd új rendet, egy 
> emberek által alkotott rendet kell létrehoznia. Az ősi, elfogadott 
> skót szertartás rituáléjában az 1892-es évtől a szabadkőművesség 
> utolsó előtti (32.) fokozatában a jelölt a következő utasítást kapja: 
> „1. Az első „ágyúdörgés” akkor jött, amikor Luther (Márton) fejébe 
> vette az ész lázadását. 2. A második „ágyúdörgés” akkor jött, amikor 
> Amerikában bejelentették, hogy minden emberi kormány a hatalmat a 
> néptől és csak a néptől kapja. 3. A harmadik „ágyúdörgés” akkor 
> történt, amikor Franciaországban kikiáltották az „Emberi jogokat” a 
> „szabadság, egyenlőség és testvériség” formájában (M. Tirado Rojas, 
> /La/ /Masoneria en Espana,/ 1892, I, 163). A 33. fokozat jelöltje ezt 
> az utasítást kapja - idézet ugyanezen skót rituáléból: „Sem törvény, 
> sem vagyon, sem vallás nem uralkodhat az emberek felett, és mivel 
> emberek fosztják meg az embereket a legértékesebb jogaiktól, mi 
> szörnyű bosszút esküszünk. Ezek (törvény, tulajdon és vallás) olyan 
> ellenségek, melyek ellen bármilyen áron, könyörtelen háborúra 
> esküdtünk. E három hírhedt ellenség közül a vallásnak halálos 
> támadásunk állandó tárgyának kell lennie. Amikor elpusztítjuk a 
> vallást, rendelkezünk majd a joggal és a tulajdonnal, és a társadalmat 
> megújíthatjuk a szabadkőművesség-vallás, a szabadkőműves-jog és a 
> szabadkőműves-tulajdon felépítése által” (uo., 169–170). A 
> szabadkőműves rituáléban a „vallás” szó alatt a keresztény, 
> konkrétabban a katolikus vallást értik.
>
> Ismert, hogy az európai szabadkőművesség és különösen Kerensky, az 
> orosz „Nagy Orient” nagymestere logisztikailag és politikailag 
> támogatta az 1917. októberi forradalmat, a szabadkőművesség alapítása 
> 200. évfordulójának évében. Lenin és az új kommunista vezetők nem 
> toleráltak semmilyen konkurenciát. Ezért betiltották a Szovjetunióban 
> a hagyományos szabadkőművességet. A Kommunista Internacionálé Harmadik 
> Kongresszusán, 1921-ben a hagyományos szabadkőművesség a következő 
> jelentős értékelést kapta: „A szabadkőművesség rítusain keresztül a 
> vallási szokásokra emlékeztet. Tudjuk azonban, hogy minden vallás 
> elnyomja az embereket. A szabadkőművesség társadalmi hatalmat 
> képvisel, és üléseinek titkos jellege és tagjainak abszolút 
> titoktartása miatt „állam az államban”.
>
> 2001. április 11-én a RAI 2 (olasz televíziós média) adásában Giuliano 
> Di Bernando, aki 1990-1993 között a GLRI szabadkőműves páholy 
> nagymestere volt (Gran Loggia Regolared'Italia), a következő fontos 
> szavakat mondta a szabadkőművesség vallásos karakteréről:
>
>     „A személy a beavatás által válik szabadkőművessé. A beavatás
>     olyan konstitutív cselekedet, melyen keresztül az ember egy olyan
>     dimenziót kap, amivel korábban nem rendelkezett. Ennek az
>     analógiáját találjuk a keresztségben. Az ember nem születik
>     kereszténynek, hanem kereszténnyé válik a keresztelés által.
>     Ugyanígy a beavatás során válik valaki szabadkőművessé. Ez azt
>     jelenti, hogy egész élete során szabadkőműves marad még akkor is,
>     ha később elutasítja a szabadkőművességet. Még ha alszik is, és ha
>     valaki a szabadkőművesség ellensége, akkor is szabadkőműves marad,
>     mert megkapta a beavatást. És a beavatás egy szent cselekedet.”
>
> A szabadkőművesség támogatta az úgynevezett „szexuális forradalmat” 
> 1968-ban. A két legnagyobb francia szabadkőműves szervezet 
> nagymestere, Frédéric Zeller és Pierre Simon néhány taggal együtt 
> aktívan részt vett a párizsi diákfelkelésekben, 1968 májusában. Az 
> említett nagymester, Pierre Simon ezután Simone Weil miniszter 
> szakértője lett, aki legalizálta Franciaországban az abortuszt.
>
> 2012-ben a „Le Figaro” párizsi újság átfogó dokumentumot tett közzé a 
> szabadkőművességről, és a „Le Figaro” hagyta, hogy az újság fórumában 
> a legfelsőbb szabadkőműves tagok beszéljenek erről. A szabadkőműves 
> tisztviselők egyike nyíltan kijelentette, hogy az abortusz 
> legalizálásáról, vagy az úgynevezett „azonos neműek házasságáról” és 
> az eutanáziáról szóló törvényeket az idealista szabadkőműves 
> „laboratóriumokban” készítették elő, majd lobbizás, saját parlamenti 
> és kormányzati képviselők által keresztülnyomták a törvényhozáson. 
> Erről a Le Figaro című újságban 2012-ben lehetett olvasni (LE FIGARO 
> melléklet, 2012. július 20–21).
>
> Pontossága miatt a XIII. Leó pápa által 1894-ben készített elemzést a 
> szabadkőművesség lényegéről, elveiről és cselekedeteiről alig lehet 
> felülmúlni, és az teljes mértékben érvényes ma is: „Hasonlóképpen nagy 
> veszély fenyegeti az egységet azon a társulás által, melynek 
> szabadkőművesség a neve, kiknek végzetes befolyása sokáig elnyomja 
> különösen a katolikus nemzeteket. Az idő múlásának köszönhetően, a 
> hatalom, az erőforrások és a siker által arcátlanul kifényezve minden 
> idegszálát megfeszíti, hogy megszilárdítsa erejét és növelje 
> hatáskörét. Már előrenyomultak a rejtekhelyekről, ahol 
> összeesküvéseket szőnek a városok tömegeiben, és mintha a Mindenhatót 
> megdönthetnék, felállították trónjukat Róma városában, a katolikus 
> világ fővárosában. De ami a leginkább katasztrofális, hogy bárhová is 
> betette a lábát, behatol a közösség minden beosztásába és szervezeti 
> egységébe abban a reményben, hogy megszerzi végül a legmagasabb szintű 
> ellenőrzést.
>
> Ez valóban nagy katasztrófa: aljas elvei és gonosz tervei jól 
> ismertek. Azzal az ürüggyel, hogy vindikálja az emberi jogokat és a 
> társadalom újraalkotását, a kereszténységet támadja. Elutasítja a 
> feltárt doktrínát, elítéli a vallásosság, az isteni szentségek 
> gyakorlatát és minden szent dolgot, mint babonát. Arra törekszik, hogy 
> megszüntesse a keresztény jelleget a házasságban és a családban, 
> valamint az ifjúság oktatásában, valamint az instrukciók minden 
> formájában, legyen az nyilvános vagy magánjellegű, és gyökeresen 
> kiirtsa az emberek elméjéből bármilyen tekintély tiszteletben 
> tartását, akár emberi, vagy isteni az. A maga részéről a természet 
> imádatát hirdeti és fenntartja, hogy a természet elvei szerint kell 
> mérni és szabályozni az igazságot és a becsületességet. Ily módon, 
> ahogyan az nyilvánvaló, az ember arra törekszik, hogy elfogadja a 
> pogányokéhoz hasonló szokásokat, csak arányaiban korruptabb módon, 
> mivel nagyobb az öszöntzés arra, hogy bűnt kövessünk el.” (/Praeclara 
> gratulationis /Apostoli levél).
>
> A szabadkőművesség harcának egyik legalattomosabb, és ezért sátáni 
> viselkedése a Katolikus Egyházzal, mint ősellenségével szemben az, 
> hogy beszivárog az Egyházba. A következő kivonat, amelyet sok 
> történész hitelesnek ismert el és amit Rudolf Graber püspök idéz 
> (könyvének címe /Athanasius és korunk egyháza). /Az úgynevezett „Alta 
> Vendita” „Instrukciók”, ami az európai szabadkőművesség egyfajta 
> kormányzati központja a XIX. században, illusztrálják ezt az 
> igazságot. Itt következik az idézet az „Alta Vendita állandó 
> utasítás”-ából:
>
> „ A pápa, akárki is, soha nem jön a titkos társaságokhoz; az a titkos 
> társaságok feladata, hogy az első lépést megtegyék az Egyház felé 
> azzal a céllal, hogy mindkettőt meghódítsák. A feladat, amit 
> vállalunk, nem egy napi, vagy egy hónapi vagy egy évnyi munka; több 
> évig, talán egy évszázadig tarthat, de a mi sorainkban a katona 
> meghal, és a harc folytatódik. Nem akarjuk megnyerni a pápákat a mi 
> ügyünknek, hogy neofiták [/áttérő, a ford./] legyenek elveinkre, 
> elképzeléseinkre, propagandánkra. Ez nevetséges álom lenne.
>
> Ha az események valamilyen módon kiderülnének, ha kardinálisok vagy 
> prelátusok, például saját szabad akaratukból vagy meglepetésszerűen 
> mégis megtudnák a titkaink egy részét, ez egyáltalán nem ösztönözné 
> őket arra, hogy felemelkedjenek Péter székébe. Ez az emelkedettség 
> tönkretenne bennünket. Egyedül az ambíció vezette volna el őket a 
> hitehagyáshoz, a hatalom követelményei arra kényszerítenék őket, hogy 
> feláldozzanak minket. Amit kérnünk, keresnünk és várnunk kell, ahogyan 
> a zsidók várják a Messiást, az egy, a mi igényeinknek megfelelő pápa. 
> Most, hogy biztosítsuk magunknak az általunk elvárt dimenziójú pápát, 
> az elsősorban a pápa ilyenné formálásának kérdése… az ilyen, 
> uralkodásra méltó alkotásról álmodunk.
>
> Hagyd az időseket és az érett korúakat; menj a fiatalokhoz, és ha 
> lehetséges, még a gyerekekhez is. Kis költséggel meg fogjátok szerezni 
> magatoknak a hírnevet, mint jó katolikusok és tiszta hazafiak. Ezzel 
> a hírnévvel a doktrínáink eljutnak a fiatal papok közé, valamint a 
> kolostorokba is. Néhány éven belül, a dolgok erejével ez a fiatal 
> papság többségben lesz minden funkcióban; ők fogják alkotni az 
> uralkodó tanácsot, őket hívják majd, hogy válasszanak egy pápát, 
> akinek uralkodnia kell. És ez a pápa, mint kortársainak többsége, 
> szükségszerűen többé-kevésbé át lesz itatva az olasz és humanitárius 
> elvekkel, melyeket hamarosan közreadunk. A papság hadd meneteljen a ti 
> normáitok szerint, mindig azt gondolva, hogy az apostoli kulcsok 
> zászlaja alatt menetelnek. Az a szándékod, hogy a zsarnokok és 
> elnyomók utolsó nyomait eltüntesd; állíts csapdákat, mint Simon 
> Bar-Jona; helyezd el azokat a sekrestyékben, szemináriumokban és 
> kolostorokban inkább, mint a tenger fenekén. Ha nem sietsz, ígérjük, 
> hogy még ennél is csodálatosabb lesz a fogás. A barátaidat az apostoli 
> szék köré gyűjtöd. Tiarában és palástban hirdeted ki a döntést, 
> menetelve a kereszttel és a zászlóval, egy forradalmat, amit csak egy 
> kicsit kell sürgetni, hogy a világ négy sarkát lángra gyújtsa.” 
> (Eredetileg: Msgr Delassus, idézet, /antichrétienne/, Párizs 1910, 
> Tome III, 1035-1092. Az „Alta Vendita állandó utasításai” teljes 
> szövege szintén megtalálható a következő címen: Msgr. Dillon, /Grand 
> Orient szabadkőművesség felfedve/, Dublin 1885, 51–56. oldal)
>
> Hogy ezt az állítást nem kitalálták, látható az egyik vezető olasz 
> modernista következő idézetében, aki 1905-ben ezt írta könyvében: 
> „Akarjuk tevékenységünket célirányosabban szervezni: katolikus 
> szabadkőművesség? Igen, pontosan, a katakombák szabadkőművessége. A 
> célt érdekében kell dolgozni, a római katolicizmust progresszív, 
> teozófiai értelemben történő reformmal, a pápa segítségével kell 
> átdolgozni, aki hagyja magát ezekkel az ötletekkel meggyőzni” (A. 
> Fogazzaro, /Il Santo/, Milano, 1905, p. 44 e 22). A tények kellően 
> mutatják, hogy a szabadkőművesség a legnagyobb lehetséges ellentéte a 
> katolikus vallásnak. Ezért 1983-ban az Egyház a következő, máig 
> érvényes kijelentést tette, nevezetesen a Hittani Kongregáción 
> <https://www.karizmatikus.hu/index.php/hitvedelem/vatikani-dokumentumok/113-nyilatkozat-a-szabadkmves-szervezetekrl> 
> keresztül:
>
> „*/Az Egyháznak a szabadkőműves szervezetekre vonatkozó negatív 
> véleménye ezért változatlan, mivel ezen szervezetek elveit az Egyház 
> saját tanításával mindig is összeegyeztethetetlennek tartotta, így a 
> bennük való tagság tiltott marad. Az a hívő, akit bevesznek tagként 
> szabadkőműves társaságba, súlyos bűn állapotában van, és nem 
> részesülhet szentáldozásban/*.”
>
> A szabadkőműves-vallás hatalma a politikában és a társadalomban mára a 
> csúcsra ért, ahol a szabadkőművesség az élet pusztításának 
> ideológiáját terjeszti az abortuszon és az eutanázián keresztül az 
> egész társadalomban. A család koncepciója és valósága egy destruktív 
> folyamaton megy keresztül az állam által bevezetett gender-ideológia 
> agymosása által. Minden személy, aki még maga gondolkodik, és minden 
> keresztény – amennyire csak lehetséges – tanúsítson ellenállást és 
> védje meg a józan észt és az isteni törvényt, akár szenvedés és 
> hátrányok árán is.
>
> Keresztényekként tudnunk kell, hogy Krisztus ebben a világban 
> legyőzött minden gonoszt, hogy Isten, és nem a szabadkőművesség a 
> történelem ura. Mi a győztesek közösségéhez tartozunk akkor is, ha 
> Krisztus ellenségei, a szabadkőművesek, legyőzöttként néznek ránk. 
> Katolikus hitünk erősebb, mint a szabadkőművesség-vallás fantáziájának 
> és intrikáinak minden perverz koholmánya. Csak Istent féljük!
>
> Ugyanakkor teljes szívünkből valódi az együttérzés a szabadkőművesség 
> tagjaival, mert ők egy hatalmas hazugság áldozataivá váltak. A 
> szabadkőműves végső soron a legkevésbé szabad ember, lelkének örök 
> üdvössége a leginkább veszélyeztetett. Növekedjen az Egyházon belül 
> egy olyan mozgalom, mely megmenti a szabadkőművesek lelkét, akik a mi 
> embertársaink. Ezt elsősorban a rózsafüzér imával és Mária szeplőtelen 
> szívének tiszteletével kell megtenni. Az ő szeplőtelen szíve győzni 
> fog, ahogy azt Fatimában megmondta, győzni fog a szabadkőművesség és a 
> kommunizmus fölött is. És Mária által Isten megadja az emberiségnek és 
> az Ő egyházának a béke idejét.
>
> + Athanasius Schneider, az Asztaniai Szent Mária érsekség segédpüspöke
>
> Cikk forrása angol nyelven 
> <https://www.gloriadei.io/the-true-face-of-freemasonry/>
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> /Athanasius Schneider, Fülep Dániel: *Katolikus Egyház: merre 
> tartasz?* című, magyarul megjelent interjúkötete is foglalkozik a 
> szabadkőművesség kérdésével. Köszönet Fülöp Dánielnek, aki 
> elkészítette a kötet idevágó kérdéseinek kivonatát, mely letölthető 
> itt 
> <https://www.karizmatikus.hu/images/stories/docs/Schneider_szabadkomuvesseg_2018interju_FD.pdf> 
> (2 oldal). A szerk./
>
>
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
> 	Mentes a vírusoktól. www.avg.com 
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
>
>
>
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
> 	Mentes a vírusoktól. www.avg.com 
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
>
>
>
> _______________________________________________
> Grem mailing list
> Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu
> http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem


-- 
Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
https://www.avast.com/antivirus
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20200529/36616c95/attachment.html>


További információk a(z) Grem levelezőlistáról