[Grem] Fwd: Összeesküvés-elmélet kedvelőknek]
Reinisch Egon
reinisch at t-online.hu
2020. Május. 29., P, 18:59:17 CEST
Kedves Emőke !
Elolvastam ,remélem nem szegény püspök atya írta ezt az összefoglalót
csak a szájában adták mint nemrégen a japán professzornak a vírus véleményt.
Azért írom ezt mert a cikkből visszaköszön az összeesküvés gyártók által
kitalált összes közhely .
De kedves Emőke nyugodtam mozgósíthatod az Úr összes lángoló kardú
angyalát a szabadkőművesek lerohanására ,védjék meg ők magukat ha tudják.
Én csak arra vagyok kényes hogy a történelmet nem helyettesítsük be
népmesékkel.
Üdv. Egon
2020.05.29. 7:18 keltezéssel, Emoke Greschik írta:
> Kedves Egon!
> Most ezt a cikket találtam Athanasius Schneider róm. katolikus
> segédpüspöktől. Még nem volt időm alaposan végigolvasni. Egyelőre,
> hogy ne hagyjam megválaszolatlanul a kérdést, kiküldöm így, Ha
> hozzájutok, akkor majd a kiemelésekkel (rövidítve) is küldöm a
> kevesebb idővel rendelkező k.Lttagok kedvéért.
> Szeretettel,
> Emőke
>
> A szabadkőművesség igazi arca
>
> Athanasius Schneider, az Asztaniai Szent Mária érsekség segédpüspöke
> 2019. április 29.
> https://www.karizmatikus.hu/hitvedelem/teveszme-kritika-oesszefoglalo-irasok/7321-a-szabadkomuvesseg-igazi-arca.html
>
> *alt*
>
> A szabadkőművesség 2017-ben ünnepelte alapításának 300. évfordulóját
> (1717. június 24.). A hivatalos beszámolók szerint ez négy „páholy”
> vagy „titkos társaság” újraegyesítésének eredménye volt, melyek
> akkoriban alkották a londoni Nagy Páholyt. James Anderson protestáns
> lelkész írta az első szabadkőműves-alapszabályt.
>
> A katolikus egyház az ál-vallásos hátterű társaságot már 20 évvel a
> megalakulást követően a legmagasabb egyházi büntetéssel, az
> excommunikációval sújtotta. Miért? A szabadkőművesség egy „naturalista
> vallás”, a panteizmus és a gnózis keveréke az „ön-megváltással”. Ez a
> „vallás” csak látszólag toleráns. A valóságban intoleráns és a
> legszigorúbb titoktartást követeli meg. A szabadkőművesek azt mondják
> magukról, hogy „beavatott”, „tökéletes” és a „megvilágosodott”
> emberek. Az emberiség fennmaradó része számukra profán, tökéletlen és
> sötét.
>
> A szabadkőműves vallás szándéka szerint független az igaz Istentől, az
> emberi lény Isten helyén áll, Isten helyét foglalja el, és dönt a
> jóról és a rosszról. A szabadkőművesség első fokozataiban egy
> bizonytalan és ködös istenséget tisztelnek, aki az „univerzum nagy
> építőmestere”, és aki a magasabb fokozatokban egyre konkrétabbá válik;
> a legmagasabb fokozatokban ezt a bizonytalan istenséget Luciferrel,
> mint sátánnal azonosítják, aki a jó isten, ellenfele Istennek, és az
> igaz Isten lesz itt a „rossz Isten”.
>
> Az Egyház elismeri, hogy a szabadkőművesség egy valódi és egyre
> erősebb titkos társaság, pszeudo-vallásos tartalommal, ami nagyon
> gyorsan elterjedt számtalan társult szervezetben és gyakran különböző
> nevek alatt. Legelőször a társadalom, a politika és a pénzügy
> legjelentősebb szintjeire hatolt be.
>
> VIII. Pius pápa volt az, aki 1829-ben megadta a szabadkőművesség egyik
> legtalálóbb és legpontosabb definícióját:
>
> „Ez egy sátáni szekta, amelynek démona a saját istene”
>
> (vö. /Traditi humilitati nostrae /Enciklika). A szabadkőműves vallás
> lényege abban a perverzióban áll, hogy a teremtés isteni rendjét
> felforgatják és az Isten által adott törvényeket megszegik. A magasabb
> fokozatú szabadkőműves tagok az emberiség „valódi fejlődését” látják
> ebben, az emberiség templomának szellemi felépítését. Az isteni
> kinyilatkoztatás helyére a szabadkőműves titok kerül, és az ember
> végül istenné teszi magát (vö. X. Dor, /Le Crime contre Dieu/,
> Chiré-en-Montreuil, 2016, 162). Valójában a szabadkőművesség a
> tökéletes anti-egyház, ahol a Katolikus Egyház minden teológiai és
> erkölcsi alapjait a visszájára fordítják! Egy szabadkőműves ezt mondta
> nővérének egy magánbeszélgetésben: „Tudod, hogy mi, szabadkőművesek
> valójában kik vagyunk? Mi vagyunk az anti-egyház.”
>
> Történészek felismerték a szabadkőművességben a politikai
> totalitarizmus magját (pl. A. Cobban, /Historia de lasCivilizaciones/,
> in: A. Bárcena, /Iglesia y Masonería/, Madrid 2016, 71). A zűrzavar és
> a csalás abból a tényből áll, hogy a szabadkőművesség vonzó nevekkel
> és definíciókkal magasztalja saját magát, mint „filantrópia”,
> „humanizmus”, „szellemiség”, „tolerancia”, és ugyanakkor elrejti saját
> magát ezekkel a nevekkel.
>
> A természetfeletti isteni kinyilatkoztatás elutasításával a
> szabadkőművesség szintén tagadja a természeti törvényeket. Ez pontosan
> az a pont, ami az összes totalitárius rendszerhez
> elvezet. Jean-Jacques Rousseau, a Genfből származó
> szabadkőműves, már leírta: „Az emberi élet nemcsak a természet
> ajándéka, hanem feltételhez kötött ajándék az államtól.” (A társadalmi
> szerződés, /The Social Contract/ II, 5).
>
> A politikai és társadalmi anarchizmus olyan jelenség, mely
> többnyire a szabadkőművesség szellemét testesíti meg, mivel egyik
> legfontosabb elve az „ordo ab chao”.
>
> Ez azt jelenti, hogy először valakinek a káoszt, majd új rendet, egy
> emberek által alkotott rendet kell létrehoznia. Az ősi, elfogadott
> skót szertartás rituáléjában az 1892-es évtől a szabadkőművesség
> utolsó előtti (32.) fokozatában a jelölt a következő utasítást kapja:
> „1. Az első „ágyúdörgés” akkor jött, amikor Luther (Márton) fejébe
> vette az ész lázadását. 2. A második „ágyúdörgés” akkor jött, amikor
> Amerikában bejelentették, hogy minden emberi kormány a hatalmat a
> néptől és csak a néptől kapja. 3. A harmadik „ágyúdörgés” akkor
> történt, amikor Franciaországban kikiáltották az „Emberi jogokat” a
> „szabadság, egyenlőség és testvériség” formájában (M. Tirado Rojas,
> /La/ /Masoneria en Espana,/ 1892, I, 163). A 33. fokozat jelöltje ezt
> az utasítást kapja - idézet ugyanezen skót rituáléból: „Sem törvény,
> sem vagyon, sem vallás nem uralkodhat az emberek felett, és mivel
> emberek fosztják meg az embereket a legértékesebb jogaiktól, mi
> szörnyű bosszút esküszünk. Ezek (törvény, tulajdon és vallás) olyan
> ellenségek, melyek ellen bármilyen áron, könyörtelen háborúra
> esküdtünk. E három hírhedt ellenség közül a vallásnak halálos
> támadásunk állandó tárgyának kell lennie. Amikor elpusztítjuk a
> vallást, rendelkezünk majd a joggal és a tulajdonnal, és a társadalmat
> megújíthatjuk a szabadkőművesség-vallás, a szabadkőműves-jog és a
> szabadkőműves-tulajdon felépítése által” (uo., 169–170). A
> szabadkőműves rituáléban a „vallás” szó alatt a keresztény,
> konkrétabban a katolikus vallást értik.
>
> Ismert, hogy az európai szabadkőművesség és különösen Kerensky, az
> orosz „Nagy Orient” nagymestere logisztikailag és politikailag
> támogatta az 1917. októberi forradalmat, a szabadkőművesség alapítása
> 200. évfordulójának évében. Lenin és az új kommunista vezetők nem
> toleráltak semmilyen konkurenciát. Ezért betiltották a Szovjetunióban
> a hagyományos szabadkőművességet. A Kommunista Internacionálé Harmadik
> Kongresszusán, 1921-ben a hagyományos szabadkőművesség a következő
> jelentős értékelést kapta: „A szabadkőművesség rítusain keresztül a
> vallási szokásokra emlékeztet. Tudjuk azonban, hogy minden vallás
> elnyomja az embereket. A szabadkőművesség társadalmi hatalmat
> képvisel, és üléseinek titkos jellege és tagjainak abszolút
> titoktartása miatt „állam az államban”.
>
> 2001. április 11-én a RAI 2 (olasz televíziós média) adásában Giuliano
> Di Bernando, aki 1990-1993 között a GLRI szabadkőműves páholy
> nagymestere volt (Gran Loggia Regolared'Italia), a következő fontos
> szavakat mondta a szabadkőművesség vallásos karakteréről:
>
> „A személy a beavatás által válik szabadkőművessé. A beavatás
> olyan konstitutív cselekedet, melyen keresztül az ember egy olyan
> dimenziót kap, amivel korábban nem rendelkezett. Ennek az
> analógiáját találjuk a keresztségben. Az ember nem születik
> kereszténynek, hanem kereszténnyé válik a keresztelés által.
> Ugyanígy a beavatás során válik valaki szabadkőművessé. Ez azt
> jelenti, hogy egész élete során szabadkőműves marad még akkor is,
> ha később elutasítja a szabadkőművességet. Még ha alszik is, és ha
> valaki a szabadkőművesség ellensége, akkor is szabadkőműves marad,
> mert megkapta a beavatást. És a beavatás egy szent cselekedet.”
>
> A szabadkőművesség támogatta az úgynevezett „szexuális forradalmat”
> 1968-ban. A két legnagyobb francia szabadkőműves szervezet
> nagymestere, Frédéric Zeller és Pierre Simon néhány taggal együtt
> aktívan részt vett a párizsi diákfelkelésekben, 1968 májusában. Az
> említett nagymester, Pierre Simon ezután Simone Weil miniszter
> szakértője lett, aki legalizálta Franciaországban az abortuszt.
>
> 2012-ben a „Le Figaro” párizsi újság átfogó dokumentumot tett közzé a
> szabadkőművességről, és a „Le Figaro” hagyta, hogy az újság fórumában
> a legfelsőbb szabadkőműves tagok beszéljenek erről. A szabadkőműves
> tisztviselők egyike nyíltan kijelentette, hogy az abortusz
> legalizálásáról, vagy az úgynevezett „azonos neműek házasságáról” és
> az eutanáziáról szóló törvényeket az idealista szabadkőműves
> „laboratóriumokban” készítették elő, majd lobbizás, saját parlamenti
> és kormányzati képviselők által keresztülnyomták a törvényhozáson.
> Erről a Le Figaro című újságban 2012-ben lehetett olvasni (LE FIGARO
> melléklet, 2012. július 20–21).
>
> Pontossága miatt a XIII. Leó pápa által 1894-ben készített elemzést a
> szabadkőművesség lényegéről, elveiről és cselekedeteiről alig lehet
> felülmúlni, és az teljes mértékben érvényes ma is: „Hasonlóképpen nagy
> veszély fenyegeti az egységet azon a társulás által, melynek
> szabadkőművesség a neve, kiknek végzetes befolyása sokáig elnyomja
> különösen a katolikus nemzeteket. Az idő múlásának köszönhetően, a
> hatalom, az erőforrások és a siker által arcátlanul kifényezve minden
> idegszálát megfeszíti, hogy megszilárdítsa erejét és növelje
> hatáskörét. Már előrenyomultak a rejtekhelyekről, ahol
> összeesküvéseket szőnek a városok tömegeiben, és mintha a Mindenhatót
> megdönthetnék, felállították trónjukat Róma városában, a katolikus
> világ fővárosában. De ami a leginkább katasztrofális, hogy bárhová is
> betette a lábát, behatol a közösség minden beosztásába és szervezeti
> egységébe abban a reményben, hogy megszerzi végül a legmagasabb szintű
> ellenőrzést.
>
> Ez valóban nagy katasztrófa: aljas elvei és gonosz tervei jól
> ismertek. Azzal az ürüggyel, hogy vindikálja az emberi jogokat és a
> társadalom újraalkotását, a kereszténységet támadja. Elutasítja a
> feltárt doktrínát, elítéli a vallásosság, az isteni szentségek
> gyakorlatát és minden szent dolgot, mint babonát. Arra törekszik, hogy
> megszüntesse a keresztény jelleget a házasságban és a családban,
> valamint az ifjúság oktatásában, valamint az instrukciók minden
> formájában, legyen az nyilvános vagy magánjellegű, és gyökeresen
> kiirtsa az emberek elméjéből bármilyen tekintély tiszteletben
> tartását, akár emberi, vagy isteni az. A maga részéről a természet
> imádatát hirdeti és fenntartja, hogy a természet elvei szerint kell
> mérni és szabályozni az igazságot és a becsületességet. Ily módon,
> ahogyan az nyilvánvaló, az ember arra törekszik, hogy elfogadja a
> pogányokéhoz hasonló szokásokat, csak arányaiban korruptabb módon,
> mivel nagyobb az öszöntzés arra, hogy bűnt kövessünk el.” (/Praeclara
> gratulationis /Apostoli levél).
>
> A szabadkőművesség harcának egyik legalattomosabb, és ezért sátáni
> viselkedése a Katolikus Egyházzal, mint ősellenségével szemben az,
> hogy beszivárog az Egyházba. A következő kivonat, amelyet sok
> történész hitelesnek ismert el és amit Rudolf Graber püspök idéz
> (könyvének címe /Athanasius és korunk egyháza). /Az úgynevezett „Alta
> Vendita” „Instrukciók”, ami az európai szabadkőművesség egyfajta
> kormányzati központja a XIX. században, illusztrálják ezt az
> igazságot. Itt következik az idézet az „Alta Vendita állandó
> utasítás”-ából:
>
> „ A pápa, akárki is, soha nem jön a titkos társaságokhoz; az a titkos
> társaságok feladata, hogy az első lépést megtegyék az Egyház felé
> azzal a céllal, hogy mindkettőt meghódítsák. A feladat, amit
> vállalunk, nem egy napi, vagy egy hónapi vagy egy évnyi munka; több
> évig, talán egy évszázadig tarthat, de a mi sorainkban a katona
> meghal, és a harc folytatódik. Nem akarjuk megnyerni a pápákat a mi
> ügyünknek, hogy neofiták [/áttérő, a ford./] legyenek elveinkre,
> elképzeléseinkre, propagandánkra. Ez nevetséges álom lenne.
>
> Ha az események valamilyen módon kiderülnének, ha kardinálisok vagy
> prelátusok, például saját szabad akaratukból vagy meglepetésszerűen
> mégis megtudnák a titkaink egy részét, ez egyáltalán nem ösztönözné
> őket arra, hogy felemelkedjenek Péter székébe. Ez az emelkedettség
> tönkretenne bennünket. Egyedül az ambíció vezette volna el őket a
> hitehagyáshoz, a hatalom követelményei arra kényszerítenék őket, hogy
> feláldozzanak minket. Amit kérnünk, keresnünk és várnunk kell, ahogyan
> a zsidók várják a Messiást, az egy, a mi igényeinknek megfelelő pápa.
> Most, hogy biztosítsuk magunknak az általunk elvárt dimenziójú pápát,
> az elsősorban a pápa ilyenné formálásának kérdése… az ilyen,
> uralkodásra méltó alkotásról álmodunk.
>
> Hagyd az időseket és az érett korúakat; menj a fiatalokhoz, és ha
> lehetséges, még a gyerekekhez is. Kis költséggel meg fogjátok szerezni
> magatoknak a hírnevet, mint jó katolikusok és tiszta hazafiak. Ezzel
> a hírnévvel a doktrínáink eljutnak a fiatal papok közé, valamint a
> kolostorokba is. Néhány éven belül, a dolgok erejével ez a fiatal
> papság többségben lesz minden funkcióban; ők fogják alkotni az
> uralkodó tanácsot, őket hívják majd, hogy válasszanak egy pápát,
> akinek uralkodnia kell. És ez a pápa, mint kortársainak többsége,
> szükségszerűen többé-kevésbé át lesz itatva az olasz és humanitárius
> elvekkel, melyeket hamarosan közreadunk. A papság hadd meneteljen a ti
> normáitok szerint, mindig azt gondolva, hogy az apostoli kulcsok
> zászlaja alatt menetelnek. Az a szándékod, hogy a zsarnokok és
> elnyomók utolsó nyomait eltüntesd; állíts csapdákat, mint Simon
> Bar-Jona; helyezd el azokat a sekrestyékben, szemináriumokban és
> kolostorokban inkább, mint a tenger fenekén. Ha nem sietsz, ígérjük,
> hogy még ennél is csodálatosabb lesz a fogás. A barátaidat az apostoli
> szék köré gyűjtöd. Tiarában és palástban hirdeted ki a döntést,
> menetelve a kereszttel és a zászlóval, egy forradalmat, amit csak egy
> kicsit kell sürgetni, hogy a világ négy sarkát lángra gyújtsa.”
> (Eredetileg: Msgr Delassus, idézet, /antichrétienne/, Párizs 1910,
> Tome III, 1035-1092. Az „Alta Vendita állandó utasításai” teljes
> szövege szintén megtalálható a következő címen: Msgr. Dillon, /Grand
> Orient szabadkőművesség felfedve/, Dublin 1885, 51–56. oldal)
>
> Hogy ezt az állítást nem kitalálták, látható az egyik vezető olasz
> modernista következő idézetében, aki 1905-ben ezt írta könyvében:
> „Akarjuk tevékenységünket célirányosabban szervezni: katolikus
> szabadkőművesség? Igen, pontosan, a katakombák szabadkőművessége. A
> célt érdekében kell dolgozni, a római katolicizmust progresszív,
> teozófiai értelemben történő reformmal, a pápa segítségével kell
> átdolgozni, aki hagyja magát ezekkel az ötletekkel meggyőzni” (A.
> Fogazzaro, /Il Santo/, Milano, 1905, p. 44 e 22). A tények kellően
> mutatják, hogy a szabadkőművesség a legnagyobb lehetséges ellentéte a
> katolikus vallásnak. Ezért 1983-ban az Egyház a következő, máig
> érvényes kijelentést tette, nevezetesen a Hittani Kongregáción
> <https://www.karizmatikus.hu/index.php/hitvedelem/vatikani-dokumentumok/113-nyilatkozat-a-szabadkmves-szervezetekrl>
> keresztül:
>
> „*/Az Egyháznak a szabadkőműves szervezetekre vonatkozó negatív
> véleménye ezért változatlan, mivel ezen szervezetek elveit az Egyház
> saját tanításával mindig is összeegyeztethetetlennek tartotta, így a
> bennük való tagság tiltott marad. Az a hívő, akit bevesznek tagként
> szabadkőműves társaságba, súlyos bűn állapotában van, és nem
> részesülhet szentáldozásban/*.”
>
> A szabadkőműves-vallás hatalma a politikában és a társadalomban mára a
> csúcsra ért, ahol a szabadkőművesség az élet pusztításának
> ideológiáját terjeszti az abortuszon és az eutanázián keresztül az
> egész társadalomban. A család koncepciója és valósága egy destruktív
> folyamaton megy keresztül az állam által bevezetett gender-ideológia
> agymosása által. Minden személy, aki még maga gondolkodik, és minden
> keresztény – amennyire csak lehetséges – tanúsítson ellenállást és
> védje meg a józan észt és az isteni törvényt, akár szenvedés és
> hátrányok árán is.
>
> Keresztényekként tudnunk kell, hogy Krisztus ebben a világban
> legyőzött minden gonoszt, hogy Isten, és nem a szabadkőművesség a
> történelem ura. Mi a győztesek közösségéhez tartozunk akkor is, ha
> Krisztus ellenségei, a szabadkőművesek, legyőzöttként néznek ránk.
> Katolikus hitünk erősebb, mint a szabadkőművesség-vallás fantáziájának
> és intrikáinak minden perverz koholmánya. Csak Istent féljük!
>
> Ugyanakkor teljes szívünkből valódi az együttérzés a szabadkőművesség
> tagjaival, mert ők egy hatalmas hazugság áldozataivá váltak. A
> szabadkőműves végső soron a legkevésbé szabad ember, lelkének örök
> üdvössége a leginkább veszélyeztetett. Növekedjen az Egyházon belül
> egy olyan mozgalom, mely megmenti a szabadkőművesek lelkét, akik a mi
> embertársaink. Ezt elsősorban a rózsafüzér imával és Mária szeplőtelen
> szívének tiszteletével kell megtenni. Az ő szeplőtelen szíve győzni
> fog, ahogy azt Fatimában megmondta, győzni fog a szabadkőművesség és a
> kommunizmus fölött is. És Mária által Isten megadja az emberiségnek és
> az Ő egyházának a béke idejét.
>
> + Athanasius Schneider, az Asztaniai Szent Mária érsekség segédpüspöke
>
> Cikk forrása angol nyelven
> <https://www.gloriadei.io/the-true-face-of-freemasonry/>
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> /Athanasius Schneider, Fülep Dániel: *Katolikus Egyház: merre
> tartasz?* című, magyarul megjelent interjúkötete is foglalkozik a
> szabadkőművesség kérdésével. Köszönet Fülöp Dánielnek, aki
> elkészítette a kötet idevágó kérdéseinek kivonatát, mely letölthető
> itt
> <https://www.karizmatikus.hu/images/stories/docs/Schneider_szabadkomuvesseg_2018interju_FD.pdf>
> (2 oldal). A szerk./
>
>
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
> Mentes a vírusoktól. www.avg.com
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
>
>
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
> Mentes a vírusoktól. www.avg.com
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
>
>
> _______________________________________________
> Grem mailing list
> Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu
> http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
--
Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
https://www.avast.com/antivirus
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20200529/36616c95/attachment.html>
További információk a(z) Grem levelezőlistáról