[Grem] A gorog "helikopterpenz" hatasa Re: Már itthon is transzgender + LMBTQ - l. a videót is - 444.hu, Index
Emoke Greschik
greschem at gmail.com
2020. Ápr. 18., Szo, 13:07:09 CEST
Kedves MInd!
Levente kérdezte, milyen tapasztalatom van távoktatás terén, én most erre
válaszolok. A másik 'helikopterpénz' Levente, Rita és Egon részéről
feltett kérdést részemről megválaszolatlanul hagyom.
Minden reggel már kb. 7 órakor kiküldöm az e-naplóba csoportonként
feltüntetve az aznapra összeállított anyagot, a visszavárt feladatokat. Ez
azt jelenti-/ené, hogy egyenként mindenkinek lehetősége nyílik/-nék arra,
hogy egyéni tempójában értse meg, dolgozza fel az anyagot, és egyéni
hibáira személyre szabott visszajelzést kapjon. A szakközépiskolás
gyerekeim számára, jövőjük építéséhez ez nagy lehetőség lenne.
A felülről jövő intézkedés szellemében a távoktatás megkezdése előtti
átlagot nem 'illik' / 'szabad' lerontani, tehát most csak 2-es, 3-as, 4-es
v. 5-ös havi összesítő jegyet adok. A digitális technika kísértésének
engedve beküldött másolt házi feladatokat nem fogadom el, ezeket nem
megírtnak tekintem.
Van több olyan, általában 9-es 12-13 fős csoport, ahol legfeljebb.2- 3-an
küldik be a házi feladatot. A többi lóg, mivel romlani nem fog a jegye.
Vannak, rendesebb (tizedikes, tizenegyedikes) csoportok is, ahol a korábbi
határozott fegyelmező stílusomnak hála majdnem mindenki beadja a
feladatát. De ez komoly alapozás eredménye, amitől a kilencedikeseket most
megfosztja a szokatlan járványhelyzet. Ugyanakkor, a kevés tisztességes
gyereknek tényleg nagy lehetőség a mostani, mert nem húzza vissza őket az
iskolai környezet.
Szeretettel,
Emőke / Mőci
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20200418/a2855a55/attachment.html>
További információk a(z) Grem levelezőlistáról