[Grem] A gorog "helikopterpenz" hatasa Re: Már itthon is transzgender + LMBTQ - l. a videót is - 444.hu, Index

Emoke Greschik greschem at gmail.com
2020. Ápr. 18., Szo, 13:07:09 CEST


Kedves MInd!
Levente kérdezte, milyen tapasztalatom van távoktatás terén, én most erre
válaszolok.  A másik 'helikopterpénz'  Levente, Rita és Egon részéről
feltett kérdést részemről megválaszolatlanul hagyom.

Minden reggel már kb. 7 órakor kiküldöm az e-naplóba csoportonként
feltüntetve az aznapra összeállított  anyagot, a visszavárt feladatokat. Ez
azt jelenti-/ené, hogy egyenként mindenkinek lehetősége nyílik/-nék arra,
hogy egyéni tempójában értse meg, dolgozza fel az anyagot, és egyéni
hibáira személyre szabott visszajelzést kapjon. A szakközépiskolás
gyerekeim számára, jövőjük építéséhez ez nagy lehetőség lenne.

A felülről jövő intézkedés szellemében a távoktatás megkezdése előtti
átlagot nem 'illik' / 'szabad' lerontani, tehát most csak 2-es, 3-as, 4-es
v. 5-ös havi összesítő jegyet adok. A digitális technika kísértésének
engedve beküldött másolt házi feladatokat nem fogadom el, ezeket nem
megírtnak tekintem.

Van több olyan, általában 9-es  12-13 fős csoport, ahol legfeljebb.2- 3-an
küldik be a házi feladatot. A többi lóg, mivel romlani nem fog a jegye.
Vannak, rendesebb (tizedikes, tizenegyedikes) csoportok is, ahol a korábbi
határozott fegyelmező stílusomnak hála  majdnem mindenki beadja a
feladatát. De ez komoly alapozás eredménye, amitől a kilencedikeseket most
megfosztja a szokatlan járványhelyzet.  Ugyanakkor, a kevés tisztességes
gyereknek tényleg nagy lehetőség a mostani, mert nem húzza vissza őket az
iskolai környezet.

Szeretettel,
Emőke / Mőci
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20200418/a2855a55/attachment.html>


További információk a(z) Grem levelezőlistáról