<div dir="ltr"><div><span>Kedves MInd!<br></span></div><div><span>Levente kérdezte, milyen tapasztalatom van távoktatás terén, én most erre válaszolok.  A másik 'helikopterpénz'  Levente, Rita és Egon részéről feltett kérdést részemről megválaszolatlanul hagyom.<br></span></div><div><span><br></span></div><span>Minden reggel már kb. 7 órakor kiküldöm az e-naplóba csoportonként feltüntetve az aznapra összeállított  anyagot, a visszavárt feladatokat. Ez azt jelenti-/ené, hogy egyenként mindenkinek lehetősége nyílik/-nék arra, hogy egyéni tempójában értse meg, dolgozza fel az anyagot, és egyéni hibáira személyre szabott visszajelzést kapjon. A szakközépiskolás gyerekeim számára, jövőjük építéséhez ez nagy lehetőség lenne.<br></span><div><span><br></span></div><div><span>A felülről jövő intézkedés szellemében a távoktatás megkezdése előtti átlagot nem 'illik' / 'szabad' lerontani, tehát most csak 2-es, 3-as, 4-es v. 5-ös havi összesítő jegyet adok. A digitális technika kísértésének engedve beküldött másolt házi feladatokat nem fogadom el, ezeket nem megírtnak tekintem.  <br></span></div><div><span><br></span></div><div><span>Van több olyan, általában 9-es  12-13 fős csoport, ahol legfeljebb.2- 3-an küldik be a házi feladatot. A többi lóg, mivel romlani nem fog a jegye. Vannak, rendesebb (tizedikes, tizenegyedikes) csoportok is, ahol a korábbi határozott fegyelmező stílusomnak hála  majdnem mindenki beadja a feladatát. De ez komoly alapozás eredménye, amitől a kilencedikeseket most megfosztja a szokatlan járványhelyzet.  Ugyanakkor, a kevés tisztességes gyereknek tényleg nagy lehetőség a mostani, mert nem húzza vissza őket az iskolai környezet.<br></span></div><div><span><br></span></div><div><span>Szeretettel,</span></div><div><span>Emőke / Mőci<br></span></div><div><span><br></span></div><div><span></span></div><div><span><br></span></div><div><span></span></div></div>