[Grem] !!!!. Néró késői utódai: a szabadkőmúvesek / Raffay Ernő (csak néhol színezve)

Reinisch Egon reinisch at t-online.hu
2020. Júl. 14., K, 13:45:36 CEST


1233 <https://hu.wikipedia.org/wiki/1233>.június 13. 
<https://hu.wikipedia.org/wiki/J%C3%BAnius_13.> 	Vox Rama 
<https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Vox_Rama&action=edit&redlink=1>(Ráma 
hangja)^[20] 
<https://hu.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1pai_bull%C3%A1k_list%C3%A1ja#cite_note-20> 
	IX. Gergely <https://hu.wikipedia.org/wiki/IX._Gergely_p%C3%A1pa> 
Elítéli a németországi sátánista gyülekezeteket. Figyelmeztet, hogy a 
Sátán fekete macska, lúd, varangyos béka vagy vézna, sápadt ember 
formájában megjelenhet a sátánisták körében.^[21] 
<https://hu.wikipedia.org/wiki/P%C3%A1pai_bull%C3%A1k_list%C3%A1ja#cite_note-21> 



Tehát egy 1233 .június 13. kelt pápai bulla .
Hozzá kell tennem .hogy nem voltak ekkor sátánista gyülekezetek ezt csak 
a egyház némely túlbuzgó tisztviselője találta ki.,azokról akik még a 
régi pogány szertartásokat végeztek  vagy ünnepeken vettek részt.
Utóirat :Sok ezer macskát dobtak ezután máglyára(élve ) aztán Európában 
kitört a pestis .
Még írok erről (szokás szerint ezt ígérem jó ha betartom ) de most nincs 
időm.
E.



2020.07.14. 13:14 keltezéssel, Emoke Greschik írta:
> Kedves Egon!
>
> Hivatkozást is, légy szíves, írjál.
>
> Szeretettel,
> Emőke
>
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
> 	Mentes a vírusoktól. www.avg.com 
> <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
>
>
>
> On Tue, Jul 14, 2020 at 12:55 PM Reinisch Egon <reinisch at t-online.hu 
> <mailto:reinisch at t-online.hu>> wrote:
>
>     Kedves Emőke !
>
>     A cikk első mondata tévedés :a sátánista szabadkőművesek elődei a 
>     fekete macskák (és nem Néró ) ez Egyházunk hivatalos álláspontja .
>
>     Üdv. Egon
>
>     2020.07.12. 10:30 keltezéssel, Emoke Greschik írta:
>>     *Néró késői utódai: a szabadkőművesek*
>>
>>     *A keresztényellenes ideológia francia gyökerei a századfordulóra
>>     hazánkat is behálózták.*
>>     **
>>     **
>>     **2020. július 11. 10:51
>>     https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>     <https://gondola.hu/cikkek/116930-Nero_kesoi_utodai__a_szabadkomuvesek.html#>
>>
>>
>>     Az elmúlt hónapokban az újra fellángoló keresztényellenes
>>     megnyilvánulások brutalitása sokakban értetlenséget váltott ki.
>>     Vajon mi az oka annak, hogy ismét a keresztény jelképeket, a
>>     keresztény egyházakat gyalázó baloldali-anarchista megmozdulások
>>     még mindig ezt tartják gyűlöletük tárgyának? Pedig van rá magyarázat.
>>
>>       A modern korunkra hatással lévő keresztényellenes ideológia a
>>     felvilágosodás és a kultúra sokak által nagyra tartott
>>     *Franciaországában alakult ki az 1700-as évek második felében.
>>     *Magára talált akkor az Enciklopédia köteteit megalkotó
>>     értelmiség és az angol, keresztény alapokon nyugvó
>>     szabadkőművességtől az ateista világfölfogás felé elmozduló,
>>     *egyre radikálisabban materialista francia (úgynevezett latin
>>     típusú) szabadkőművesség, főleg a Francia Nagyoriens Nagypáholy.*
>>
>>
>>           Tapossátok el a gyalázatost!
>>
>>     1789 előtt és után is a keresztény királyság elleni harc vezetője
>>     a Kilenc Nővér (Les Neuf Soeurs) Páholy volt, amelynek tagjai
>>     közé tartoztak a francia „felvilágosodás” legnagyobb nevei.
>>     Voltaire jelszava: *Tapossátok el a gyalázatost! (tudniillik az
>>     egyházat).*A nagy francia szabadkőműves forradalom során a
>>     jakobinus diktatúra végéig a legfontosabb stratégiai
>>     cselekedetek: meggyilkolják a királyt és a királysághű
>>     arisztokrácia legjobbjait – „természetesen” feleségekkel és
>>     gyerekekkel együtt. 1791 szeptemberében *kivégeznek Párizsban
>>     1400 rabot, köztük majdnem háromszáz papot és három püspököt*.
>>     Európa történetében ez volt az első (ha nem is az utolsó) eset,
>>     amikor az állam elüldözi saját papjait, kimondottan
>>     politikai-ideológiai megfontolások alapján*. Az új francia
>>     forradalmi vezetők nagy része szabadkőműves volt, akik meg
>>     akarták teremteni a laikus, világi ateista francia államot, s
>>     ehhez bármilyen durva módszert megengedhetőnek tartottak.*
>>
>>     Így aztán a későbbiekben Néró császár korát idéző
>>     kegyetlenkedések kezdődtek*. 1793. november 7-én **a
>>     kereszténységet s vele az alkotmányos egyházat **törvénnyel
>>     megszüntetve, az ész és a természet új vallását vezették be.* Sok
>>     templomból raktárt vagy istállót csináltak. Az egyház szervezete
>>     csaknem teljesen felbomlott. Meszlényi Antal így mutatja be:
>>     „*Imakönyv, rózsafüzér, szentkép, ereklye mind**olyan tilos tárgy
>>     lett, amely tulajdonosát könnyen a halálra juttatta. *Hitvány
>>     élcelődést űztek a kereszténység szent szertartásaiból: *mise,
>>     áldozás, körmenet stb., mind* . *olcsó élceknek lett a
>>     középpontja*. *Szamarakrafőpapi infulát raktak, kazulába
>>     öltöztették, előttük keresztet és misekönyveket vittek s így
>>     jártak-keltek a maskarás körmenetek.”*
>>
>>
>>           Mészárlás a nyílt tengeren
>>
>>     A csőcselék ezt nem merte volna megtenni, ha a francia
>>     szabadkőműves állam vezetői nem szorgalmazzák e durva
>>     keresztényellenes támadásokat. A bűnös fővárosból, Párizsból
>>     vidékre is kiterjedt a keresztényellenesség legdurvább formája:
>>     *Nantes-ban az egyik forradalmi biztos a Washington nevű
>>     szállítóhajóra rakatott825 papot, a Deus-Associés nevűre pedig
>>     542 papot és szerzetest. Kihajóztak velük a nyílt tengerre, s
>>     elsüllyesztették a hajókat.**1795-ben pedig törvényt alkottakaz
>>     állam és egyház szétválasztásáról, amit újabb kegyetlenkedések
>>     követtek*. 1789 előtti és utána következő években, Európában
>>     először *létrejött a kereszténységet megszüntetni akaró
>>     értelmiségi és politikusi populáció, amely a XIX. század végére
>>     átvette a francia állam vezetését,* mind a parlamentben, a
>>     kormányokban, az egyetemi- és tudományos életben, mind a kultúra
>>     területén.
>>
>>     A kereszténység tragédiájának második fölvonása a XX. század első
>>     évtizedére esik. A francia kultúrharc ugyan már 1875 után újra
>>     megindult; *1880-ban kizárták a püspöki kar küldötteit a
>>     Legfelsőbb Közoktatási Tanácsból; 1882-ben megszüntettéka
>>     lelkészséget a középiskolákban*; *1883-tól **katonai egységek nem
>>     vehettek részt vallási szertartáson;* 1884-ben megszüntették a
>>     kórházak papi állásait, valamint eltörölték a francia parlamenti
>>     munka megkezdésekor és befejezésekor mondott imákat. 1886-tól az
>>     egyházi iskolákban sem taníthatott szerzetes stb.
>>
>>     Azonban a kultúrharc agresszíven keresztényellenes éle a XX.
>>     század első évtizedében zajlott. Ekkorra a francia állam
>>     szabadkőműves béklyóba kerül. A Magyar Országos Levéltár P
>>     szekciójában, a Demokratia Páholy iratai között olvasható: „A
>>     múlt hónapban újjáalakult Briand-kormányban, a France Chrétienne
>>     szerint hét szabadkőműves foglal helyet, és pedig Pichon testvér
>>     külügyminiszter, Klotz testvér pénzügyminiszter, Dupuy testvér
>>     kereskedelmi, Puech testvér közmunkaügyi, Faure testvér
>>     közoktatásügyi, Lafferre testvér, a Nagyoriens volt elnöke,
>>     munkaügyi miniszter és Dujardin-Beaumetz testvér, a
>>     szépművészetek minisztere.” Fontos tudnunk, hogy Pichon testvér,
>>     Georges Clemenceau fiatalkori barátja és páholytársa majd
>>     1919-ben, amikor újra külügyminiszter, a magyar határok
>>     tárgyalásakor *kijelenti, hogy „magyar nemzet nem létezik, csak
>>     15 ezer nagybirtokos”.*
>>
>>
>>           Émile Combes, az antihős
>>
>>     A magyarországi szabadkőművesség központi hivatalos havi
>>     folyóirata pedig ezt írja 1909-ben: „A francia törvényhozás két
>>     házában a szabadkőművesség tudvalevőleg fényesen van képviselve.”
>>     Majd hosszasan ismertetik a neveket. *A szabadkőműves francia
>>     miniszterelnök, Émile Combes (kormányfő 1902. június – 1905.
>>     január között) lényegében eltöröltea francia katolikus egyházat.
>>     *Szántó Konrád, a korszak kutatója így összegez: „Az egyháztól
>>     elvett vagyon 410 millió frank volt, a püspököket, plébánosokat,
>>     szemináriumokat kilakoltatták, a templomok, plébániák mint az
>>     egyháznak kölcsönadott épületek állagának megőrzése a helyi
>>     községtanácsok jóindulatától függött, s mivel azok sokfelé
>>     egyházellenes beállítottságúak voltak, ezrével mentek tönkre a
>>     templomok.” Ezeken kívül már 1902-ben betiltott a szabadkőműves
>>     kormány 12 ezer (!) egyházi iskolát, majd 1904-ben, ismét
>>     megvonva az összes szerzetestől a tanítás jogát, bezárták a
>>     maradék 2500 egyházi iskolát is. Combes, tudva, hogy a
>>     szerzetesek alkotják a katolikus egyház legnagyobb szellemi
>>     erejét, a századelőn *a szerzetesrendeket **támadta meg.*
>>     *Akkoriban a magyar egyház sok elüldözött francia szerzetest és
>>     apácát befogadott.*
>>
>>     Mi volt a helyzet a Magyar Királyságban?
>>
>>     A magyarországi értelmiség liberális és szociáldemokrata tagjai
>>     hamar a francia példa vonzása alá kerültek. A magyarországi
>>     „harmadik liberális nemzedék” (1890–1920) tagjai radikális
>>     liberálisok és szabadkőművesek voltak. A legismertebb személy
>>     Jászi Oszkár, aki a Társadalomtudományi Társaság elnöke, a
>>     Huszadik Század című folyóirat szerkesztője, 1906-tól a
>>     Demokratia, 1908-tól a Martinovics Páholy alapítója és főmestere.
>>     A századfordulótól először a nagyváradi László Király Páholy,
>>     majd a Martinovics Páholy vezetői (Jászi mellett Várady Zsigmond)
>>     alakítják ki a hazai radikális szabadkőművesség
>>     társadalomátalakító célrendszerét. Ennek lényegesebb elemei:
>>     először is meg kell támadni, le kell járatni, s ha lehet, meg
>>     kell semmisíteni legerősebbnek tartott ellenségüket, a katolikus
>>     egyházat. Másodszor: be kell vezetni az általános, titkos,
>>     községenkénti választójogot. Ezzel a politikai főhatalom
>>     megszerzése volt a céljuk, tekintet nélkül arra, hogy az
>>     általános választójognak milyen hatása lehetett volna a magyar
>>     képviselőház etnikai összetételére. Harmadszor: Jászi javaslatára
>>     újra kellett volna írni a magyar történelmet.
>>
>>     A célok megvalósítására létrehoztak jónéhány civil szervezetet, a
>>     választójogi ligát, amely nagygyűléseket rendezett az országban.
>>     Ráadásul Jászi, aki tudta, hogy nyugati szövetségesek nélkül
>>     semmi esélyük kormányra kerülni, nemcsak a magyargyűlölő Scotus
>>     Viatorral, a brit külügy munkatársával vette föl a kapcsolatot,
>>     hanem – s ez nincs benne a hazai történetírásban – jelentős
>>     nyugati, keresztényellenes szabadkőműveseket hívott meg Budapestre.
>>
>>
>>           Importált felforgatók
>>
>>     Ennek a szellemében érkezett többször is Budapestre az európai
>>     hírű belga szabadkőműves, Léon Furnémont. Furnémont először 1903
>>     őszén járt Budapesten, amikor szeptember 13-án beszédet mondott
>>     egy budapesti munkásgyűlésen, amit a szociáldemokrata párt
>>     szervezett. A nagyobb nyilvánosságot úgy érte el, hogy saját
>>     kezdeményezésére cikket írt a Budapesti Naplóba. A sajtó túlnyomó
>>     része mindig a szabadkőművesek rendelkezésére állt. Sokkal
>>     fontosabb és széleskörűbb a következő, 1908. szeptember végi
>>     budapesti látogatása. Ekkor ugyanis legalább három különböző
>>     programot bonyolított le: előadást tartott a Szabadgondolkozás
>>     Magyarországi Egyesülete rendezésében a városháza nagytermében,
>>     több száz fős közönség előtt; előadást tartott a
>>     Társadalomtudományi Társaság rendezésében, s végül, de nem
>>     utolsósorban volt egy titkos programja: megjelent a Demokratia
>>     Páholyban, ahol szintén előadást tartott. A Szabadgondolkozás
>>     Magyarországi Egyesületében tartott nagygyűlésnek négy szónoka
>>     volt: először a liberális-marxizáló Jászi Oszkár, a Martinovics
>>     Páholy megalakítója; utána Furnémont, majd Kunfi Zsigmond, a
>>     szociáldemokrata párt és a Martinovics Páholy tagja, végül a
>>     nagyváradi Várady Zsigmond, az ottani László Király Páholy tagja
>>     és egykori főmestere tartott beszédet. Jászi megállapította, hogy
>>     „a harcos klerikalizmus uralomra jutott Magyarországon, mely
>>     lelketlen izgatást folytat mindazon eszmék és törekvések ellen,
>>     melyek modern kultúránk érckészletéhez tartoznak.”
>>
>>     Furnémont kijelentette: „A római egyház nem vallási, hanem
>>     szociális intézmény, mely a múlt sötétségéért és maradiságáért
>>     küzd a modern technika fegyvereivel, bár a pápát a legjobb
>>     akarattal sem mondhatjuk lángésznek. Diadalra jutása egyértelmű a
>>     szabadság és fejlődés elnyomásával. Ezért nem tűri meg
>>     fölvilágosult ember vagy nép. […] Ez a sok körmenet és katolikus
>>     demonstráció arra szolgál, hogy az egyházat a nagy vereségekért
>>     vigasztalja: 37 évvel ezelőtt Rómában fegyveres erővel szüntették
>>     meg a pápa fegyveres erőtől védett világi hatalmát. Négy évvel
>>     ezelőtt pedig a római világkongresszus egyhangú lelkesedéssel
>>     határozta el, hogy a pápának nemcsak világi, hanem szellemi
>>     hatalmát is el kell törölni. E kívánságot Franciaország már
>>     teljesítette és ez a nemzetközi szabadgondolkodó-szövetség nagy
>>     diadala.”
>>
>>     A nagygyűlésen a szociáldemokrata Kunfi Zsigmond (később Károlyi
>>     Mihály kormányának minisztere, majd a Tanácsköztársaság
>>     népbiztosa) beszélt: „Az elmúlt vasárnapon [egy katolikus
>>     nagygyűlésen] a középkori Magyarország Budapest utcáin hadat
>>     üzent a modern Magyarországnak. Tömjéntől és pálinkától
>>     elbutított parasztok százait hozták föl, hogy megfenyegessék vele
>>     a főváros modern gondolkozású népét. A katolikus nagygyűlésen
>>     kibontakozott az új klerikalizmus képe, amely a szociális és
>>     demokratikus haladás jelszavait hangoztatja, hogy annál
>>     biztosabban meghamisíthassa őket. Ez a modern fegyverkezés azért
>>     történik, hogy meghiúsíthassa a klerikalizmus az elkövetkező
>>     veszélyt, a két nagy szekularizációt: a papi javaknak és a
>>     gyermeki léleknek szekularizációját. A klerikalizmus anyagi
>>     hatalmának a papi birtokok, szellemi hatalmának a gyermeki lélek
>>     birtoklása az alapja. A katolikus nagygyűléstől mozgósított
>>     barbarizmus a klerikális iskola gyümölcse. Jól tudja a reakció,
>>     hogy a francia szeparációt azoknak a polgároknak a
>>     választójogosultak sorába való lépése tette lehetővé, kik
>>     1883-ban, vagyis akkor jártak iskolába, amikor az állami,
>>     felekezettől mentes és ingyenes népoktatás megvalósult. Viszont
>>     mi is tudjuk, hogy addigra, míg iskoláinkban a lelkek
>>     megmérgezése tovább folyik, gazdasági és politikai haladásra nem
>>     számíthatunk. Nálunk 16 ezer népiskola közül 12 ezer, 167
>>     gimnázium közül 137 felekezeti. Ezekből az iskolákból kerülnek ki
>>     a Szent Imre-kollégium keresztesvitézei […]. A klerikálisok a
>>     modern eszközök kihasználásában olyan messzire mennek, hogy az
>>     egyházi épületeket tűz, a termést jégkár ellen csak olyan
>>     intézeteknél biztosítják, amelyek a katolikus iskolák javára
>>     províziót [közvetítői jutalékot] adnak. Így a püspöki székben ülő
>>     demagógok mellett megjelent a tiarás és lilacsuhás biztosítási
>>     ügynök.”
>>
>>
>>           Faber Oszkár, a likvidátor
>>
>>     Kunfi úgy látja, hogy a nyugati kultúra akkor jön Magyarországra,
>>     ha a katolikus egyháztól elveszik az anyagi, valamint a lelkek
>>     fölötti hatalmat. Kunfi vágyai közé tartozik, hogy megtegye azt,
>>     amit a francia szabadkőműves testvérei Franciaországban már
>>     kiviteleztek. A gyűlésen több hasonló beszéd is elhangzott.
>>     Összességében pedig kijelenthető, mert a források ezt
>>     bizonyítják, hogy 1908 körüli évekre a Magyar Királyságban is
>>     kialakult a keresztényellenesség személyi állománya. Jöhettek a
>>     székesfővárosba a politikailag „nehéz súlyú” nyugati
>>     szabadkőművesek, akik hazájukban már bizonyítottak a királyság és
>>     a kereszténység ellen. A cél a keresztény magyar nemzetállam (nem
>>     szétdarabolása, hanem) átalakítása, francia minta szerinti
>>     szabadkőműves köztársasággá.
>>
>>     Jásziban ekkoriban fogalmazódhatott meg a titkos szabadkőműves
>>     politikai párt megszervezése, ami alkotmányellenes volt ugyan, de
>>     a magyar liberális mintaállam vezetőitől nem kellett félniük. A
>>     Martinovics Páholy iratai szerint 1913 őszétől kezdik szervezni
>>     az Országos Polgári Radikális Pártot, amely 1918 október végén
>>     Károlyi rózsaszín gróf hármas kormánykoalíciójának egyik tagja lesz.
>>
>>     Az Országos Levéltár P szekciójában sok ezer hivatalos,
>>     szabadkőművesek által írt irat foglalkozik a római katolikus
>>     egyház elleni támadások terveivel. Ezeket már ismertettem a
>>     Harcoló szabadkőművesség című könyvemben. Kimondható, hogy a
>>     hazai radikális páholyok, amelyek egyre nagyobb hatást
>>     gyakoroltak a Magyarországi Symbolikus Nagypáholy egészére,
>>     megkísérelték átfordítani a harcukat a kereszténység mint
>>     főellenség ellen. Nem véletlen, hogy létrejött Károlyi
>>     szabadkőműves kormánya, a vörös diktatúra pedig Faber Oszkár
>>     szabadkőműves vezetésével úgynevezett likvidációs bizottságot hoz
>>     létre. Ennek a keresztény egyházak megszüntetése lett a feladata:
>>     íme, beérett a francia egyházellenesség Kárpát-medencei vetése.
>>
>>     /Raffay Ernő/
>>
>>     /A szerző történész, egyetemi tanár/
>>
>>
>>     Magyar Nemzet
>>
>>     <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>>     	Mentes a vírusoktól. www.avg.com
>>     <http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>>
>>
>>
>>     _______________________________________________
>>     Grem mailing list
>>     Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu  <mailto:Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu>
>>     http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
>     _______________________________________________
>     Grem mailing list
>     Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu <mailto:Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu>
>     http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem
>
>
> _______________________________________________
> Grem mailing list
> Grem at turul.kgk.uni-obuda.hu
> http://turul.kgk.uni-obuda.hu/mailman/listinfo/grem


-- 
Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
https://www.avast.com/antivirus
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20200714/3e3ea5f4/attachment.html>


További információk a(z) Grem levelezőlistáról