[NJSZT-IB] Fwd: NJSZT, emlékeztető: Szolgáltatások minősége és a mesterséges intelligencia --- 12.2, csütörtök, 17.00
Keszthelyi András
Keszthelyi.Andras at kgk.uni-obuda.hu
2021. Nov. 29., H, 10:56:36 CET
Akit érdekel, tudjon róla:
-------- Forwarded Message --------
Subject: NJSZT, emlékeztető: Szolgáltatások minősége és a mesterséges
intelligencia --- 12.2, csütörtök, 17.00
Date: Mon, 29 Nov 2021 08:31:15 +0000
From: Vitályos Gábor <gabor at vitalyos.hu>
T. Szakosztályvezető, felhívom a figyelmedet erre az előadásunkra:
*E-szolgáltatások minősége és a mesterséges intelligencia*
*Bevezető: Vitályos Gábor szakosztályvezető*
**
A előadás témája: Mesterséges Intelligencia az élő nyelvek feldolgozásában.
(Rövidítve, hogy senki se értse: AI/NLP.)
(Pontosabban, hogy aki érti, az is megijedjen: Komplex, magas dimenziójú
matematikai algoritmusok hasznosítása ember és gép kommunikációjában.)
·Áttekintés az NLP elmúlt 8 évben kifejlesztett új módszereiről,
eredményeiről, belső és külső fundamentális korlátjairól.
·Lehetőségek magán és az üzleti szférában.
·Rövid online demo a Google 2020-ban publikált AI/NLP (T5/C4) alkalmazás
és az Alan Institute eredményeiről, korlátjairól.
**
*Előadó: Normandy Tibor, szakosztályunk tagja.*
Normandy Tibor
-gépészmérnök (BME gépészmérnöki kar).
-mérnök-közgazdász (Budapesti Pénzügyi Számviteli Főiskola).
Több évtizedes informatikai, üzleti, management és cégvezetési
tapasztalat birtokában
sok éve az AI-nek a nyelvfeldolgozási ágával foglalkozik.
Jelentkezés e-mailben: eszter.szasz at vitalyos.hu
<mailto:eszter.szasz at vitalyos.hu> topic (tárgy): MI, vagy AI
A tárgy két betű, fontos, mert a levéláradatban erről lehet fölismerni a
levelet.
Szeretettel várunk mindenkit
Normandy Tibor, Vitályos Gábor, Szász Eszter
További információk a(z) Infobiz levelezőlistáról