[NJSZT-IB] Fwd: NJSZT, emlékeztető: Szolgáltatások minősége és a mesterséges intelligencia --- 12.2, csütörtök, 17.00

Keszthelyi András Keszthelyi.Andras at kgk.uni-obuda.hu
2021. Nov. 29., H, 10:56:36 CET


Akit érdekel, tudjon róla:


-------- Forwarded Message --------
Subject: 	NJSZT, emlékeztető: Szolgáltatások minősége és a mesterséges 
intelligencia --- 12.2, csütörtök, 17.00
Date: 	Mon, 29 Nov 2021 08:31:15 +0000
From: 	Vitályos Gábor <gabor at vitalyos.hu>


T. Szakosztályvezető, felhívom a figyelmedet erre az előadásunkra:

*E-szolgáltatások minősége és a mesterséges intelligencia*

*Bevezető: Vitályos Gábor szakosztályvezető*

**

A előadás témája: Mesterséges Intelligencia az élő nyelvek feldolgozásában.

(Rövidítve, hogy senki se értse: AI/NLP.)
(Pontosabban, hogy aki érti, az is megijedjen: Komplex, magas dimenziójú 
matematikai algoritmusok hasznosítása ember és gép kommunikációjában.)

·Áttekintés az NLP elmúlt 8 évben kifejlesztett új módszereiről, 
eredményeiről, belső és külső fundamentális korlátjairól.

·Lehetőségek magán és az üzleti szférában.

·Rövid online demo a Google 2020-ban publikált AI/NLP (T5/C4) alkalmazás 
és az Alan Institute eredményeiről, korlátjairól.

**

*Előadó: Normandy Tibor, szakosztályunk tagja.*

Normandy Tibor

-gépészmérnök (BME gépészmérnöki kar).

-mérnök-közgazdász (Budapesti Pénzügyi Számviteli Főiskola).

Több évtizedes informatikai, üzleti, management és cégvezetési 
tapasztalat birtokában

sok éve az AI-nek a nyelvfeldolgozási ágával foglalkozik.

Jelentkezés e-mailben: eszter.szasz at vitalyos.hu 
<mailto:eszter.szasz at vitalyos.hu>  topic (tárgy): MI, vagy AI

A tárgy két betű, fontos, mert a levéláradatban erről lehet fölismerni a 
levelet.

Szeretettel várunk mindenkit

Normandy Tibor, Vitályos Gábor, Szász Eszter




További információk a(z) Infobiz levelezőlistáról