<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"><head><!--[if gte mso 9]><xml><o:OfficeDocumentSettings><o:AllowPNG/><o:PixelsPerInch>96</o:PixelsPerInch></o:OfficeDocumentSettings></xml><![endif]--></head><body>
<div>
<span style="font-size: 16px; caret-color: rgb(68, 68, 68); color: rgb(68, 68, 68); font-family: "Libre Baskerville", serif; letter-spacing: 0.800000011920929px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">A tanulmány következményei messze túlmutatnak az oktatáspolitikán. Ha az iskolázás növelheti az IQ-t még azonos gének mellett is, az intelligencia sokkal dinamikusabb és demokratikusabb lehet, mint hittük.</span>
</div><div><br></div><div><br></div>
<div><a href="https://demokrata.hu/tudomany/ez-a-kutatas-atirhatja-amit-eddig-az-iq-rol-tudtunk-1073554/" rel="nofollow" target="_blank">https://demokrata.hu/tudomany/ez-a-kutatas-atirhatja-amit-eddig-az-iq-rol-tudtunk-1073554/</a><br><br></div><div><div><br></div><div><br></div></div>
</body></html>