<div dir="ltr">forrás ismeretlen, de érdemes elolvasni a veszélyt elővételezve:<br><br><div style="font-size:small;text-decoration:none;font-family:"Calibri";font-weight:normal;color:rgb(0,0,0);font-style:normal;display:inline"><span>Nem
tudjuk, mivel állunk szemben! Nem érzékeljük a veszélyt.</span></div>
<div><b><span> </span></b><br></div>
<div>
<div> </div>
<div><span>Miért viselkednek így a muszlimok Debrecenben - és másutt?
</span></div></div>
<div> </div>
<div><i><span style="font-family:"Times New Roman","serif";color:rgb(31,73,125)"><br></span></i></div>
<div><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Félelmet
keltenek az arab bandák - <b>egy cikk a debreceni menekülttábor
környékéről</b></span></div>
<div style="margin-bottom:12pt"><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Éjjel nappal
hangosak, Nem tűrik a rendet, a kertekbe bemennek és elviszik a bicikliket. A
buszmegállókban molesztálják a lányokat asszonyokat. Mi történik
Debrecenben?</span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Miért
viselkednek így a muszlimok Debrecenben – és másutt?</span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""> Egyelőre kis
mértékben, de ugyanaz játszódik le Debrecenben, a Sámsoni úton, mint ami nagy
mértékben, nap mint nap zajlik például a norvégiai Oslóban, a svédországi
Malmőben, a franciaországi Marseille-ben, a németországi Berlinben, a dániai
Koppenhágában, az angliai Londonban, az USA-beli Michigan állam Dearborn nevű
városában, vagy az ausztráliai Sydney-ben: bevándorló vagy menekült muszlimok
belekötnek a helyi emberekbe, zaklatják a helyi kereskedőket, és molesztálják a
helyi nőket és lányokat. A Sámsoni út „no-go zone” lett, azaz olyan zóna, ahova
a helyi magyar emberek nem szívesen mennek be.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:18pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Ez Allah (Isten)
akarata</span></i></b><b><span style="font-size:18pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></b></div>
<div><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A
Korán, azaz a muszlimok szent könyve nem egy egyszerű könyv, hanem maga Allah
(Isten) szava tökéletes formában, ahogyan azt Dzsibril (Gábriel) arkangyal
elvitte Mohamed prófétának, az iszlám alapítójának, látomások formájában. Éppen
ezért a Koránt megváltoztatni vagy átértékelni nem lehet – ami abban áll, az
Allah (Isten) szava, tehát úgy helyes, ahogy van. A Korán 3.5 szerint az iszlám
a tökéletes vallás. A Korán 33.21 szerint Allah küldötte (Mohamed próféta)
példakép. Amit ő tett, az helyes, és a muszlimoknak követniük kell az ő
példamutató cselekedeteit. Ezeket az ismérveket kell szem előtt tartani, mielőtt
bárki megpróbálna ideologizálni, hogy a VII. században keletkezett előírásokat
már nem kell figyelembe venni, mert azok az idők elmúltak. Szó sincs erről –
ezek az előírások ugyanannyira hatályosak és kötelezőek ma, mint ezernégyszáz
éve.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:18pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A muszlimok a
legjobbak; a nem muszlimok hitványak</span></i></b><b><span style="font-size:18pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></b></div>
<div><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A
Korán 3.11 szerint a muszlimok, azaz Mohammed próféta követői a legjobbak a
népek közül. A Korán 98.6 szerint azok, akik nem hisznek az iszlámban, a
Koránban és Mohamed prófétában, ide értve még a Könyv népeit is (azaz a zsidókat
és a keresztényeket is), a pokol tüzére jutnak. Akik nem hisznek az iszlámban, a
Koránban és Mohamed prófétában, azok a leghitványabb teremtmények. A Korán 48.29
szerint Mohamed próféta Allah követe, és azok, akik vele vannak, keményen bánnak
a hitetlenekkel (a nem muszlimokkal), viszont irgalmasak egymással (a
muszlimokkal) szemben. Azért nem alkalmazkodnak, mert meg vannak győződve arról,
hogy ők a felsőbbrendűek, mindenki más pedig alsóbbrendű. Soha nem is fognak
alkalmazkodni, amint azt számos nyugat-európai, kanadai, amerikai és ausztráliai
példa is alátámasztja.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Dzsihád
</span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">(kombinált, azaz
nyílt ÉS fedett háború az iszlám győzelméért). A dzsihád szó eredeti jelentése
küzdelem. A Koránban a jelentése küzdelem (harc, háború) azért, hogy a világ
minden országa muszlim országgá váljon. A Korán 9.29 szerint a hívőknek (a
muszlimoknak) harcolniuk kell azok ellen, akik nem hisznek Allahban, vagy a
Végítélet Napjában; vagy akik nem tiltják azt, amit Allah vagy Mohamed próféta
megtiltott; vagy akik nem hisznek az igaz vallásban (az iszlámban), még a Könyv
népei (azaz a zsidók és a keresztények) ellen is, egészen addig, amíg azok
alávetettségbe nem esnek, alázatosan nem fizetik a dzsizját (a hűségadót a
muszlimok részére), és át nem érzik alávetett helyzetüket. A muszlimok szerint,
egy zsidó vagy egy keresztény az alábbi három lehetőség közül
választhat:</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">1.
áttér az iszlámra<br>2. fizeti a dzsizját, és alávetett, másodrendű
állampolgárként él<br>3. meghal</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Ha
valaki azonban nem a Könyv népei közül való (azaz nem zsidó és nem keresztény),
akkor csak két választása van:</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">1.
felveszi az iszlám vallást<br>2. meghal</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Ha
a muszlimok erősek, akkor a dzsihádot erővel, nyílt módon kell végrehajtaniuk.
Ha a muszlimok gyengék, akkor megtévesztéssel, szaporodással, és egyéb fedett
módon kell küzdeniük addig, amíg eléggé meg nem erősödnek ahhoz, hogy nyílt
harcban győzzenek. Éppen ezért értelmezhetetlen az a nyugatiak körében
elterjedt, hímező-hámozó kifejezés, hogy van „szélsőséges” muszlim, meg van
„mérsékelt” muszlim. Szó sincs erről. Mindkettő ugyanazt a cél akarja elérni,
csak más eszközökkel: az egyik ordítva és fegyvert rázva, a másik mosolyogva és
alattomosan.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Dzsizja</span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""> (nem muszlimok
hűségadója a muszlimok részére): A nem muszlimok által, a muszlimok részére
fizetett hűségadó, mellyel a nem muszlimok elismerik alávetettségüket (lásd
Korán 9.29). Amikor egy muszlim elveszi egy debreceni kereskedő áruját, vagy
felveszi a segélyt, miközben a szabadságjogok ellen kampányol, és szidja a
befogadó országot, akkor tulajdonképpen beszedi a dzsizját.<br><b>Dhimmi
</b>(alávetett, másodrendű személy) A dhimmi olyan nem muszlim személy, aki
addig, amíg nem kritizálja a muszlimokat, elfogadja alávetettségét, és fizeti a
hűségadót, életben maradhat. Ha ezeket megszegi, bármi megtehető vele. A muszlim
és a dhimmi viszonya hasonló, mint a maffia és a boltos viszonya. Ameddig ez
utóbbi hallgat, engedelmeskedik, és fizet az előbbinek, addig éldegélhet.
Ellenben ha makacskodik…<br><b>Takija</b> (megtévesztés) alkalmazása. A Korán
3.28 szerint a hívők (a muszlimok) ne keressék a barátságot a hitetlenekkel (a
nem muszlimokkal), kivéve, ha veszély fenyegeti őket azok által. Abu Darda,
Mohamed próféta harcostársa ezt így fogalmazta meg: „A hitetlenek (nem
muszlimok) arcába mosolygunk, miközben a szívünk átkozza őket”.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A nők
másodrendűek és ostobák. </span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A Korán 2.223
szerint a feleség egy szántóföld, akit a férj akkor és úgy „szánthat fel”,
ahogyan akar. A gyengébbek kedvéért ez azt jelenti, hogy nem kell a feleség
beleegyezése a szexhez. A Korán 3.43 szerint a feleség feladata az engedelmesség
mind a férjnek, mind Allahnak. Azokat a nőket, akik lázadoznak, először
megfeddéssel, majd az ágyból való kivetéssel, végül – ha még mindig makacskodnak
– veréssel kell a helyes irányba állítani.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A
Korán 2.282 szerint két női tanú egyenlő egy férfi tanúval. Ezt egészíti ki
Bukhari 1.6.301, mely szerint Mohamed próféta azt mondta nők egy csoportjának,
hogy adakozzanak, különben a pokol tüzére kerülnek. Amikor a nők megkérdezték,
hogy miért, a próféta azt felelte, hogy azért, mert a nők szellemileg
fogyatékosak (ostobák), hiszen csak két nő vallomása egyenlő egy férfi
vallomásával; vallásilag pedig azért fogyatékosak, mert egy nő se nem
imádkozhat, se nem böjtölhet menzesz idején.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A nemi erőszak
akkor az, ha négy tanú bizonyítja.</span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""> A Korán 24.13
szerint az, aki nemi erőszakot állít, de nem hoz magával négy tanút, az hazudik.
Ha tehát nincs négy tanú, akkor nem erőszak történt, hanem paráznaság, vagy
házasságtörés. A parázna büntetése a Korán 24.2 alapján száz ostorcsapás. A
házasságtörő büntetése halálra kövezés, ami nem a Koránban szerepel, hanem
Mohamed próféta példamutatása alapján (pl. Hadith Muslim 17:4192 vagy Bukhari
9.83.37) végrehajtott halálbüntetés. Ezért mernek a muszlimok debreceni lányokat
és asszonyokat molesztálni, mert hozzá vannak szokva, hogy négy tanú hiányában,
a nőt fogják megbüntetni.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A
szexrabszolgaság törvényes. </span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A Korán 4.24
szerint egy muszlim férfi számára tilos egy férjezett nőhöz való közeledés,
kivéve azokat, akiket a jobb keze birtokol.<br>Ez utóbbi esetben olyan nőkről
van szó, akiket portyázás vagy csata során zsákmányolt, vagy rabszolgavásáron
vett. Ha például egy muszlim férfi egy zsidó, keresztény, hindu, pogány stb. nőt
zsákmányol, akkor annak a nőnek a házassága automatikusan megszűnik, és a
muszlim férfi rabszolganője lesz.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A pedofilia
törvényes. </span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A Korán 65.4
szerint, válás előtt, három hónapi szexmentesség vonatkozik azokra a nőkre, akik
már menstruálnak, valamint ugyancsak három hónap azokra a lányokra, akiknek még
nem jött meg a menzeszük. Az első eset még logikusnak is tűnik, hiszen egy gyors
válás és újra férjhez menetel esetén nem lenne egyértelmű, hogy ki az apa. De mi
van azokkal a lányokkal, akiknek még nem volt menzeszük? Náluk miért kell
ugyanúgy három hónapot várni? Azért, mert velük is lehet nemi életet élni, és
hát lehet, hogy egyik-másik előbb érik. A Mohamed próféta cselekedeteiről szóló
Bukhari 7.62.88-ban az áll, hogy a próféta (aki egyébként akkor kb. 50 éves
volt) házasságra lépett a 6 éves Aishával, majd amikor a lány 9 éves lett,
elhálták a házasságot. Ez a gyengébbek kedvéért azt jelenti, hogy a javakorabeli
Mohamed egy kislánnyal közösült.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<div><b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">A rágalmazás nem
az, mint nálunk. </span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Nálunk a
rágalmazás azt jelenti, amikor valaki egy személyről hazugságot állít. Ezzel
ellentétben, „Az utazó támasza, és a hit követőjének eszközei” (Umdat as-Salik
wa 'Uddat an-Nasik) c. iszlám jogi útmutatás r2.2 bekezdése szerint a rágalmazás
az, amikor valaki olyasmit mond egy személyről, ami annak a személynek nem
tetszene (vagyis az a személy nem akarná, hogy kitudódjon). Például igaz, hogy a
Korán a muszlimokat a nem muszlimok elleni harcra buzdítja, egészen addig, amíg
a muszlimok győznek, és a nem muszlimok áttérnek, megalázkodnak és fizetnek,
vagy meghalnak? Igen. Például igaz, hogy a Korán tiltja a muszlimok barátkozását
a nem muszlimokkal, kivéve, ha azt megtévesztésből teszik? Igen. Például igaz,
hogy a felnőtt Mohamed próféta egy kislánnyal közösült? Igen. Mindez azonban az
iszlám felfogás szerint rágalmazás, mert ezek az állítások ugyan igazak, de
ezeket hitetleneknek (nem muszlimoknak) kimondaniuk nem szabad.</span></i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""></span></div>
<b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif"">Lerontás;
felülírás.</span></i></b><i><span style="font-size:12pt;font-family:"Times New Roman","serif""> A Korán 2.106
szerint egy korábbi kinyilatkozást egy későbbi kinyilatkozás leronthat, azaz
felülírhat. A muszlimok szeretik a tudatlan nyugatiak elé tárni a Korán
2.256-ot, mely szerint a vallásban nincs kényszerítés, azt sugallva, hogy az
iszlám a türelem vallása. Ez nem más, mint takija (megtévesztés), ugyanis azt
„elfelejtik” elmondani, hogy a 2.256-ot más részek, pl. a Korán 9.5, vagy a
dzsihádra felhívó Korán 9.29 lerontotta, azaz felülírta.</span></i><br></div>