[Grem] A TAPINTAT RÉMURALMA (folyt.)

Emoke Greschik greschem at gmail.com
2023. Jan. 26., Cs, 08:23:18 CET


Schittl Eszter, CitizenGO <   peticiok at citizengo.org

*Figyelem! Kerülő úton próbálják befolyásolni a gyerekeket az iskolákban az
LMBTQ-szervezetek.*

Mivel a gyermekvédelmi jogszabályok szerint nem juthatnak be a gyerekekhez
az iskolákba *az LMBTQ-szervezetek*, a diákok helyett *a tanárokat képzik
ki.*

*A héten három **városban, Budapesten, Pécsett és Szegeden tartanak
képzéseket a helyi pedagógusoknak.*

*egy ilyen képzésen nem csupán az LMBTQ-diákok iskolai diszkriminációjának
csökkentéséről van szó, hanem az egyre radikálisabb és valóságtól
elrugaszkodóbb LMBTQ-ideológia gondolatiságának sulykolásáról.*

*A Labrisz 2018-as anyaga (forrás az utóiratban) például arra biztat, hogy*

   - *tekintse „igazi férfinak" egy diáklány az őt felkérő férfi öltönybe
   öltözött lányt,*
   - „A tanárok, amikor diákjaik párkapcsolati viszonyairól érdeklődnek,
   használják bátran azt a beszédmódot, amely pozitívan nyitott az azonos nemű
   elköteleződésekre is (vagyis nem heteroszexista). Például: van barátod vagy
   barátnőd?”
   - „a lányok és fiúk kettéosztása erősíti a nemeket egymással
   szembeállító, dichotóm, heteronormatív szemléletet, amelybe egy transznemű,
   illetve nemi identitásában bizonytalan vagy a kettéosztást tudatosan
   elutasító fiatal nem fér bele.”
   - *a szalagavatón a fiúk keringőzhessenek fiúkkal is,*
   - *fogadják el mindenkinek bemondásra a választott nemét és új nevét,*
   - *ne állítsák a fiúkat és a lányokat külön tornasorba,* mert mi lesz
   azzal, aki egyik nembe sem tartozik,
   - illetve *a Pride képeit levetítve „coming out"-oljon a tanár az
   osztálya előtt!*

*„Jelentkezz, ha olyan tanár vagy szakember vagy, aki be tudná építeni
szexuális és nemi kisebbségeket érintő tartalmakat az óráiba”*, így hirdeti
az eheti eseményt a Labrisz Leszbikus Egyesület.

*Az Amnesty International oldalán pedig a következőket *olvassuk:

*„A tanárok és a fiatalokkal dolgozó iskolai szakemberek (pl. szociális
munkások, iskolapszichológusok) számára módszertani képzéseket tartunk,
segédanyagot állítunk össze és e-learning kurzust fejlesztünk”;*

*„iskoláknak szánt útmutatót dolgozunk ki”;*

*„A befogadó iskolai terek kialakítása érdekében bevonjuk a diákokat”;*

*„diákoknak (...) szóló e-learning tananyagokat fejlesztünk és teszünk
széles körben elérhetővé”;*

*„Célunk, hogy a diákok – a projekt-workshopok és iskolai tevékenységek
során elsajátított technikák segítségével – (...) alulról jövő
kezdeményezéseket, akciókat szervezzenek”.*

*Mi ezzel szemben úgy gondoljuk, hogy egyáltalán nem alulról jövő az,
amikor az Európai Bizottság által küldött 78 000 euróból képzik ki ezeknek
az úgynevezett alulról jövő kezdeményezéseknek a szervezőit.*

*A Háttér Társaság oldaláról *ugyanis kiderül, hogy a „Befogadó terek
létrehozása emberi jogi és alternatív oktatási módszerekkel (Creating
Inclusive Spaces through Human Rights Education and Alternative Learning
Journeys) c. projektet a*z Európai Bizottság Polgárok, egyenlőség, jogok és
értékek (CERV) programja 177.202,59 euróval támogatja, amelyből az Amnesty
International Magyarországra 78.614 euró támogatás jut”.*

*Ez azt jelenti, hogy több mint 30 millió forintot küldött az Európai
Bizottság az Amnesty Internationalnek e magyar projekt megvalósítására!*


*..........*
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20230126/2608a6cd/attachment.html>


További információk a(z) Grem levelezőlistáról