[Grem] Alternatív matematika

KEA kea at turul.banki.hu
2021. Már. 24., Sze, 17:33:06 CET


Tudom, hogy nem statisztikailag értékelhető sokaság, de:

Számos évvel ezelőtt egy mérnök(!)hallgató vizsgája oda csúcsosodott ki, hogy mennyi 11-nek a 
négyzete, ha nincs számológépünk (de papír és ceruza van a kezünkben). A mérnökjelölt hallgató 
memóriából fölírta, hogy az 12.100. Amikor meglátta, hogy elkezd torzulni a fejem formája és 
színe, rögtön próbált szépíteni, és még két nullát írt a végére, azaz: 11*11=1.210.000. NÉGY 
NAGYSÁGREND tévedést még bölcsésztől is nehezen viselnék el, mérnöktől megbocsáthatatlan!

Kollégám, ugyancsak évekkel ezelőtt szembesült avval, hogy nem fogja tudni megtanítani 
integrálni -- egyetemi korrepetálás keretei között -- a hallgatót, amikor nem tud pl. osztani sem.

On 3/24/21 5:27 PM, Éva Simon wrote:
> Évekkel ezelőtt?
> 
> Judit Ván <juditvan at gmail.com <mailto:juditvan at gmail.com>> ezt írta (időpont: 2021. márc. 24., 
> Sze, 17:26):
> 
>     Évekkel ezelőtt mutattam ezt a videót a kollégáimnak (tanár vagyok). Egyikük egy évet volt
>     ösztöndíjjal Amerikában, jót nevetett rajta, és mondta, hogy vele ez kb. majdnem meg is
>     történt...
> 
>     Ván Judit
> 
>     Éva Simon <simonevabp at gmail.com <mailto:simonevabp at gmail.com>> ezt írta (időpont: 2021.
>     márc. 24., Sze, 17:16):
> 
>         Nagyon jó! Ez már Oregonban így működik.
>         S.Éva
> 
>         Levente Vihar <lvihar at gmail.com <mailto:lvihar at gmail.com>> ezt írta (időpont: 2021.
>         márc. 24., Sze, 10:29):
> 
>             https://www.bitchute.com/video/KSg50EbPVQCI/

-- 

Üdvrivalgással:
KEA.


További információk a(z) Grem levelezőlistáról