[Grem] Alternatív matematika
KEA
kea at turul.banki.hu
2021. Már. 24., Sze, 17:33:06 CET
Tudom, hogy nem statisztikailag értékelhető sokaság, de:
Számos évvel ezelőtt egy mérnök(!)hallgató vizsgája oda csúcsosodott ki, hogy mennyi 11-nek a
négyzete, ha nincs számológépünk (de papír és ceruza van a kezünkben). A mérnökjelölt hallgató
memóriából fölírta, hogy az 12.100. Amikor meglátta, hogy elkezd torzulni a fejem formája és
színe, rögtön próbált szépíteni, és még két nullát írt a végére, azaz: 11*11=1.210.000. NÉGY
NAGYSÁGREND tévedést még bölcsésztől is nehezen viselnék el, mérnöktől megbocsáthatatlan!
Kollégám, ugyancsak évekkel ezelőtt szembesült avval, hogy nem fogja tudni megtanítani
integrálni -- egyetemi korrepetálás keretei között -- a hallgatót, amikor nem tud pl. osztani sem.
On 3/24/21 5:27 PM, Éva Simon wrote:
> Évekkel ezelőtt?
>
> Judit Ván <juditvan at gmail.com <mailto:juditvan at gmail.com>> ezt írta (időpont: 2021. márc. 24.,
> Sze, 17:26):
>
> Évekkel ezelőtt mutattam ezt a videót a kollégáimnak (tanár vagyok). Egyikük egy évet volt
> ösztöndíjjal Amerikában, jót nevetett rajta, és mondta, hogy vele ez kb. majdnem meg is
> történt...
>
> Ván Judit
>
> Éva Simon <simonevabp at gmail.com <mailto:simonevabp at gmail.com>> ezt írta (időpont: 2021.
> márc. 24., Sze, 17:16):
>
> Nagyon jó! Ez már Oregonban így működik.
> S.Éva
>
> Levente Vihar <lvihar at gmail.com <mailto:lvihar at gmail.com>> ezt írta (időpont: 2021.
> márc. 24., Sze, 10:29):
>
> https://www.bitchute.com/video/KSg50EbPVQCI/
--
Üdvrivalgással:
KEA.
További információk a(z) Grem levelezőlistáról