[Grem] Váratlan helyekről éri a gyerekeket a LMBTQ-propaganda

KEA kea at turul.banki.hu
2021. Júl. 2., P, 20:07:12 CEST


Váratlan helyekről éri a gyerekeket a LMBTQ-propaganda

Magyar Nemzet, 2021.07.02. -- Kárpáti András, Udvardi-Lakos Luca
https://magyarnemzet.hu/belfold/varatlan-helyekrol-eri-a-gyerekeket-a-lmbtq-propaganda-10019537


A gyermekek váltak a melegpropaganda egyik elsődleges céltáblájává. Mára 
a legkisebbeknek szóló mesékben is fellelhető az LMBTQ-s érzékenyítés, 
ami a különböző lobbicsoportok közreműködésével egyre több helyen az 
iskolai tananyagba is beépült. A tudomány világában is számos támogatója 
van a szivárványos eszméknek, s egyre-másra születnek az olyan, 
rendkívül megosztó elméletek, amelyek természetes dolognak tüntetik fel 
például azt, ha egy kisgyerek transzneműnek gondolja magát, és a szülők 
ezt kérdés nélkül elfogadva már a nemátalakításra készülnek.
Hirdetés

Ahogy a nemzetközi balliberális érdekcsoportokon belül az olyan 
szélsőséges irányzatok és mozgalmak erősödtek meg, mint az egyesek által 
terrorszervezetnek tartott rasszista Black Lives Matters vagy a 
radikális Antifa, a baloldal egyik központi programját képező melegjogi 
kérdések közül is egyre inkább az extremitások kerülnek előtérbe.

     A különböző kampányokkal az LMBTQ-s szubkultúra egyre 
szélsőségesebb vonulatait igyekeznek elfogadtatni a többségi társadalommal,

a gyermekek érzékenyítését is minél fiatalabb korban igyekeznek 
elkezdeni, ebben pedig sokszor a vállalati világ és a (baloldali) 
kultúrpolitika is készséges partner. Például a Welcomingschools.org nevű 
oktatási portál azt szorgalmazza, hogy a tanárok az általános iskolás 
gyermekeknek részletekbe menően magyarázzák el az LMBTQ-szubkultúra 
különböző kifejezéseit, meghatározásait.

Egyebek mellett olyan terminusok oktatását javasolják, mint a 
ciszgender, a genderexpanzív, a nem bináris, az interszex, a 
pánszexuális, valamint a transzgender. Mindemellett a személyzeti 
kérdésekben a Soros-hálózathoz kapcsolódó szervezet arra is bátorítja a 
pedagógusokat, hogy a világosság kedvéért konkrét példákat is említsenek 
a különböző kifejezések mellé.
Szivárványosított matematika

A portál pedagógusoknak készített iránymutatói között még olyan, a 
gendertémához semmilyen módon nem kapcsolódó tantárgyaknál is tesznek 
LMBTQ-vonatkozású érzékenyítő javaslatokat, mint a matematika.

Egy felvetésük szerint a tanároknak arra is törekedniük kell, hogy a 
szöveges feladatokban is megjelenjenek a szivárványcsaládok. Példaként 
említenek egy olyan feladatot, amely úgy teszi fel a kérdést: „Joshua az 
anyukáival elment almát szedni. Míg Joshua 27 almát szedett, a két 
anyukája 42-t. Hány almát szedtek összesen?”

Egy másik szöveges feladatban egy Keisha nevű lány az apukáival ment 
vásárolni. Az amerikai New Jersey államban mára kötelezővé tették az 
LMBTQ-s témák megjelenítését az oktatásban, több iskolában is pilot 
programot indítottak a leszbikus, meleg, biszexuális és transzgender 
tanulók kezelésére.

Magyarországon a Labrisz Leszbikus Egyesület a gyermekek LMBTQ-s 
érzékenyítésének élharcosa. A Még mindig tabu? LMBTQ-személyek az 
iskolában című kiadványukban hasonló útmutatókat fogalmaznak meg a 
pedagógusoknak, mint a már említett amerikai ajánlásgyűjteményben. Az 
összeállításban emellett például olyan kérdésekkel foglalkoznak, mint a 
homoszexuális fiúk számára veszélyes iskolai terek vagy az anyák napja 
ünneplése olyan extrém helyzetekben, amikor valakinek két anyja vagy 
apja van. Emlékezetes: Meseország mindenkié címmel közfelháborodást 
keltő, gyermekeknek szánt, LMBTQ-tematikájú mesekönyvet adott ki tavaly 
a szervezet.
Nagyvállalati érzékenyítés gyermekeknek

Közben a nagyvállalatok is egyre több, kifejezetten gyermekeknek szóló 
reklámban próbálják érzékenyíteni a legkisebbeket.

A Campbell Soup Company nevű amerikai élelmiszeripari cég úgy reklámozta 
az egyik Star Wars-os tematikájú termékét, hogy a felvételen látható, 
legfeljebb két-három éves kisgyermeket az őt nevelő homoszexuális 
férfipár szórakoztatta az ebédlőasztalnál.

A kultikus mozi Darth Vader nevű karakterét utánozva a férfiak 
felváltva, elváltoztatott hangon mondogatják a kisgyermeknek, hogy „én 
vagyok az apád”. A sokakban felháborodást keltő hirdetés ellen több 
konzervatív szervezet, például a OneMillionMoms (Egymillió édesanya) is 
tiltakozott, s a videó betiltását követelték.

     A tizenéves gyermekeket már láthatóan merészebben, sőt 
gátlástalanul próbálják érzékenyíteni a vállalatok a homoszexuális témák 
iránt.

A Coca-Cola egy néhány évvel ezelőtti reklámjában például egy tinédzser 
lány és homoszexuális fiútestvére egyaránt a lenge öltözetű, izzadt 
medencetisztító férfi után epekedik, s azon versengenek, hogy ki tud 
előbb odavinni neki egy üveggel a koffeintartalmú üdítőből.

Szintén visszatérő reklámtematika a gyermekek homoszexualitását megértő 
vagy egyenesen üdvözlő szülő ábrázolása is. Jellemzően meghitt, 
érzelemgazdag pillanatképekként állítják be, amikor a szülő megtudja 
vagy elfogadja, hogy gyermeke homoszexuális. Ilyen jelenet, amikor egy 
ázsiai férfi egy Bench márkájú női parfümmel ajándékozza meg kamasz 
fiát, aki pedig titkolni próbálta előle, hogy az iskola előtt minden 
reggel fúj a nyakára a rózsaszín üvegcséből. Egy másik, hasonló 
tematikájú Kodak-reklámban egy apának először nézeteltérései vannak a 
fiával annak homoszexualitása miatt, ám végül könnyezve adja át neki azt 
a keretbe foglalt képet, amelyen a tinédzser a meleg barátjával pózol.
„Társadalmi célú” kampányvideók

A nagyvállalatok a reklámokon kívül kampányvideókkal is népszerűsítik a 
szivárványcsaládokat. Például az elsősorban hajápolási termékeket gyártó 
Pantene olyan idilli közösségként mutatta be a Sawyer nevű transznemű 
lányt és családját, amelyben mindenki üdvözölte a gyermek coming outját, 
és közben persze még azt is hangsúlyozták, hogy Sawyer jól karbantartott 
hajfürtjei­nek fontos szerepe van abban, hogy jól érezi magát a bőrében.

     Világosan kirajzolódó tendencia, hogy a gyermekek LMBTQ-s témák 
iránti érzékenyítését egyre nyíltabban, a jó ízlés és a józan belátás 
határait semmibe véve végzik a különböző korporációk.

Míg például a Nickelodeon tavaly még tagadta, hogy az óvodások által 
frekventált műsorsávban mutattak volna be a Black Lives Matter nevű 
szélsőséges szervezetet és a melegjogokat népszerűsítő reklámokat (azt 
állítva, hogy a szóban forgó sávot idősebb gyermekek nézik), idén 
júniusban, a Pride alkalmából a televízió Nick Jr. nevű alcsatornája már 
kendőzetlenül a melegfelvonulásról készített rajzfilmet, amelyben a Nina 
West nevű transzvesztita énekelt a meleg, transzszexuális, valamint nem 
bináris párok és családok idilli boldogságáról. A már említett 
OneMillionMums a Nickelodeon bojkottjára hívott fel a botránykeltő 
rajzfilm közlését követően.

Míg korábban az egykor stigmatizált homoszexuálisok elfogadtatása volt 
az érzékenyítés jelszava, idővel az LMBTQ-s szubkultúra egyre 
szélsőségesebb áramlatait igyekeznek eljuttatni a gyermekekhez is, akár 
közvetlenül, élőben megtekintett produkciók formájában.

     Az USA-ban számos példa volt arra, hogy transzvesztiták vagy drag 
queenek részvételével szerveztek programokat gyermekeknek, a 
felolvasástól kezdve a szexuális utalásokat tartalmazó táncos produkciókig.

A fenti jelenség terjedésének egyik oka, hogy a meleglobbi ágensei 
számos érzékenyítő cikkben próbálják a szülőket abba az irányba terelni, 
hogy a gyermek nemi identitási körüli bizonytalanságokra, zavarra az 
egyedül megfelelő válasz az, ha a néhány éves kiskorút akár egy esetlen 
kijelentése kapcsán rögtön besorolják az LMBTQ-lét számos kategóriájának 
egyikébe, és onnantól a gyermeket a „választott nemének” megfelelően 
kezelik. Ebben az értelmezési keretben fel sem merül, hogy a látszólag 
nemi identitászavar mögött valamilyen pszichológiai probléma húzódik, s 
ha valaki ilyen esetben például pszichológushoz fordul a gyermekével, 
azt a meleglobbi képviselői sokszor már „erőszakos átnevelésnek” bélyegzik.
Élet a Szivárvány Nap táborában

Számos megszólalási lehetőséget kapnak a különböző – elsősorban 
balliberális világnézetű – sajtótermékben a gyermekek LMBTQ-s 
érzékenyítésével kapcsolatban rendkívül radikális álláspontot képviselő 
szereplők is.

Nem kirívó példa a Kqed.org nevű portál azon cikke, amelyben a 
transzgender témával foglalkozó kutató azt állította: nem lehet túl 
fiatal egy gyermek ahhoz, hogy ne kelljen komolyan venni, ha a született 
nemétől eltérő genderidentitásúnak vallja magát.

A cikkben egy kisfiú példáját említik, aki már három és fél évesen 
kijelentette, ő márpedig lány. Ezt követően az immár Gracie névre 
hallgató gyermeket a szülei elvitték egy Szivárvány Nap nevű táborba, 
amely úgynevezett biztonságos térként szolgált a transzgender gyermekek 
számára. Ennek mélyen ellentmondásos volta a riportból is kitűnik, 
hiszen amikor az újságíró érdeklődésére a gyermek anyja arról kérdezte 
Gracie-t, „tudod, mi a különleges veled és a tábor többi lakójával 
kapcsolatban?”, az óvodás azt válaszolta, „nem tudom”. Miután az anyja 
azt mondta erre, hogy „transzgender vagy, és a többiek is mind azok”, a 
kisgyermek illedelmesen megismételte a nő szavait.

Az amerikai CBS egy ennél is extrémebb esetet említett: egy lányként 
született gyermek mindössze másfél éves volt, amikor szüleinek arról 
beszélt, hogy fiúnak érzi magát. Attól kezdve a szülők fiúként 
tekintettek és hivatkoztak rá mindenki előtt, és már arra készültek, 
hogy a pubertás beköszöntével megkezdik a kezelését. A televíziós 
csatorna egy gyermekgyógyászati szaklapra hivatkozva arról számolt be, 
hogy egyre több szülő és orvos támogatja a gyermekeket a nemváltásról 
szóló elképzeléseikben. Arra is felhívták a figyelmet, hogy ez súlyos 
etikai kérdéseket is felvet.
Visszafordíthatatlan károk

A fentebb bemutatott szélsőséges álláspontok persze tömegekből váltanak 
ki heves ellenérzéseket, s egyre nő a kisgyermekek LMBTQ-s érzékenyítése 
ellen tiltakozók száma is.

Sok más értelmiségi mellett Susan Quinn amerikai közíró is 
elfogadhatatlannak nevezte az óvodák transzgenderközpontú oktatási 
rendjét, amit a baloldali eszmék térhódításának tud be. Egyebek mellett 
arra hívta fel a figyelmet, hogy a fősodrú média teljesen figyelmen 
kívül hagyja azt az egyébként bőségesen rendelkezésre álló adathalmazt, 
amely azt támasztja alá, hogy a gyermekeknek a nemi szerepek 
ignorálására történő ösztönzése a gyermekbántalmazáshoz hasonló hatással 
van a kiskorúakra.

Michelle Cretella gyermekorvos, az Amerikai Gyermekorvosi Főiskola 
elnöke pedig arra figyelmeztetett:

     az az elképzelés, hogy valaki transzneműnek születhet, a 
gyermekeken végzett kontrollálatlan, szélsőséges és visszafordíthatatlan 
beavatkozások előtt nyitja meg az utat, holott a háttérben meghúzódó 
pszichológiai zavarok az esetek többségében a pubertás után maguktól 
megszűnnének.

Magyarországon mások mellett Bagdy Emőke klinikai szakpszichológus 
mutatott rá a gyermekek LMBTQ-s érzékenyítésének árnyoldalaira. Szavai 
szerint ez azért veszélyes, mert „a szociá­lis behatások olyan 
erőteljesek lehetnek, hogy megakadályozhatják a szabályozó gén 
kinyílását vagy módosíthatják azt, ami tovább is örökítődik. A szülőknek 
és pedagógusoknak azt kell erősíteniük, amit genetikailag hoz magával az 
illető, így teremtve meg a biológiai nem és a társadalmi nem 
összhangját, annak érdekében, hogy ne legyen krízis a gyermek lelkében. 
Az időablak szerint három–öt éves, tehát óvodáskor között kapja meg a 
gyermek azokat a kulcsingereket, amelyek hozzásegítik, hogy a biológiai 
nemével azonos társadalmi nemben vállalja, hogy hová, azaz melyik nemhez 
tartozik.”

Borítókép: Melegfelvonuláson a kolumbiai fõvárosban, Bogotában 
(MTI/EPA/Juan José Horta)

=== === ===

L. még: Meleg helyzet

MH, 2021.07.3.1 -- Bogár László
https://www.magyarhirlap.hu/velemeny/20210701-meleg-helyzet

-- 

Üdvrivalgással:
KEA.


További információk a(z) Grem levelezőlistáról