[Grem] Váratlan helyekről éri a gyerekeket a LMBTQ-propaganda
KEA
kea at turul.banki.hu
2021. Júl. 2., P, 20:07:12 CEST
Váratlan helyekről éri a gyerekeket a LMBTQ-propaganda
Magyar Nemzet, 2021.07.02. -- Kárpáti András, Udvardi-Lakos Luca
https://magyarnemzet.hu/belfold/varatlan-helyekrol-eri-a-gyerekeket-a-lmbtq-propaganda-10019537
A gyermekek váltak a melegpropaganda egyik elsődleges céltáblájává. Mára
a legkisebbeknek szóló mesékben is fellelhető az LMBTQ-s érzékenyítés,
ami a különböző lobbicsoportok közreműködésével egyre több helyen az
iskolai tananyagba is beépült. A tudomány világában is számos támogatója
van a szivárványos eszméknek, s egyre-másra születnek az olyan,
rendkívül megosztó elméletek, amelyek természetes dolognak tüntetik fel
például azt, ha egy kisgyerek transzneműnek gondolja magát, és a szülők
ezt kérdés nélkül elfogadva már a nemátalakításra készülnek.
Hirdetés
Ahogy a nemzetközi balliberális érdekcsoportokon belül az olyan
szélsőséges irányzatok és mozgalmak erősödtek meg, mint az egyesek által
terrorszervezetnek tartott rasszista Black Lives Matters vagy a
radikális Antifa, a baloldal egyik központi programját képező melegjogi
kérdések közül is egyre inkább az extremitások kerülnek előtérbe.
A különböző kampányokkal az LMBTQ-s szubkultúra egyre
szélsőségesebb vonulatait igyekeznek elfogadtatni a többségi társadalommal,
a gyermekek érzékenyítését is minél fiatalabb korban igyekeznek
elkezdeni, ebben pedig sokszor a vállalati világ és a (baloldali)
kultúrpolitika is készséges partner. Például a Welcomingschools.org nevű
oktatási portál azt szorgalmazza, hogy a tanárok az általános iskolás
gyermekeknek részletekbe menően magyarázzák el az LMBTQ-szubkultúra
különböző kifejezéseit, meghatározásait.
Egyebek mellett olyan terminusok oktatását javasolják, mint a
ciszgender, a genderexpanzív, a nem bináris, az interszex, a
pánszexuális, valamint a transzgender. Mindemellett a személyzeti
kérdésekben a Soros-hálózathoz kapcsolódó szervezet arra is bátorítja a
pedagógusokat, hogy a világosság kedvéért konkrét példákat is említsenek
a különböző kifejezések mellé.
Szivárványosított matematika
A portál pedagógusoknak készített iránymutatói között még olyan, a
gendertémához semmilyen módon nem kapcsolódó tantárgyaknál is tesznek
LMBTQ-vonatkozású érzékenyítő javaslatokat, mint a matematika.
Egy felvetésük szerint a tanároknak arra is törekedniük kell, hogy a
szöveges feladatokban is megjelenjenek a szivárványcsaládok. Példaként
említenek egy olyan feladatot, amely úgy teszi fel a kérdést: „Joshua az
anyukáival elment almát szedni. Míg Joshua 27 almát szedett, a két
anyukája 42-t. Hány almát szedtek összesen?”
Egy másik szöveges feladatban egy Keisha nevű lány az apukáival ment
vásárolni. Az amerikai New Jersey államban mára kötelezővé tették az
LMBTQ-s témák megjelenítését az oktatásban, több iskolában is pilot
programot indítottak a leszbikus, meleg, biszexuális és transzgender
tanulók kezelésére.
Magyarországon a Labrisz Leszbikus Egyesület a gyermekek LMBTQ-s
érzékenyítésének élharcosa. A Még mindig tabu? LMBTQ-személyek az
iskolában című kiadványukban hasonló útmutatókat fogalmaznak meg a
pedagógusoknak, mint a már említett amerikai ajánlásgyűjteményben. Az
összeállításban emellett például olyan kérdésekkel foglalkoznak, mint a
homoszexuális fiúk számára veszélyes iskolai terek vagy az anyák napja
ünneplése olyan extrém helyzetekben, amikor valakinek két anyja vagy
apja van. Emlékezetes: Meseország mindenkié címmel közfelháborodást
keltő, gyermekeknek szánt, LMBTQ-tematikájú mesekönyvet adott ki tavaly
a szervezet.
Nagyvállalati érzékenyítés gyermekeknek
Közben a nagyvállalatok is egyre több, kifejezetten gyermekeknek szóló
reklámban próbálják érzékenyíteni a legkisebbeket.
A Campbell Soup Company nevű amerikai élelmiszeripari cég úgy reklámozta
az egyik Star Wars-os tematikájú termékét, hogy a felvételen látható,
legfeljebb két-három éves kisgyermeket az őt nevelő homoszexuális
férfipár szórakoztatta az ebédlőasztalnál.
A kultikus mozi Darth Vader nevű karakterét utánozva a férfiak
felváltva, elváltoztatott hangon mondogatják a kisgyermeknek, hogy „én
vagyok az apád”. A sokakban felháborodást keltő hirdetés ellen több
konzervatív szervezet, például a OneMillionMoms (Egymillió édesanya) is
tiltakozott, s a videó betiltását követelték.
A tizenéves gyermekeket már láthatóan merészebben, sőt
gátlástalanul próbálják érzékenyíteni a vállalatok a homoszexuális témák
iránt.
A Coca-Cola egy néhány évvel ezelőtti reklámjában például egy tinédzser
lány és homoszexuális fiútestvére egyaránt a lenge öltözetű, izzadt
medencetisztító férfi után epekedik, s azon versengenek, hogy ki tud
előbb odavinni neki egy üveggel a koffeintartalmú üdítőből.
Szintén visszatérő reklámtematika a gyermekek homoszexualitását megértő
vagy egyenesen üdvözlő szülő ábrázolása is. Jellemzően meghitt,
érzelemgazdag pillanatképekként állítják be, amikor a szülő megtudja
vagy elfogadja, hogy gyermeke homoszexuális. Ilyen jelenet, amikor egy
ázsiai férfi egy Bench márkájú női parfümmel ajándékozza meg kamasz
fiát, aki pedig titkolni próbálta előle, hogy az iskola előtt minden
reggel fúj a nyakára a rózsaszín üvegcséből. Egy másik, hasonló
tematikájú Kodak-reklámban egy apának először nézeteltérései vannak a
fiával annak homoszexualitása miatt, ám végül könnyezve adja át neki azt
a keretbe foglalt képet, amelyen a tinédzser a meleg barátjával pózol.
„Társadalmi célú” kampányvideók
A nagyvállalatok a reklámokon kívül kampányvideókkal is népszerűsítik a
szivárványcsaládokat. Például az elsősorban hajápolási termékeket gyártó
Pantene olyan idilli közösségként mutatta be a Sawyer nevű transznemű
lányt és családját, amelyben mindenki üdvözölte a gyermek coming outját,
és közben persze még azt is hangsúlyozták, hogy Sawyer jól karbantartott
hajfürtjeinek fontos szerepe van abban, hogy jól érezi magát a bőrében.
Világosan kirajzolódó tendencia, hogy a gyermekek LMBTQ-s témák
iránti érzékenyítését egyre nyíltabban, a jó ízlés és a józan belátás
határait semmibe véve végzik a különböző korporációk.
Míg például a Nickelodeon tavaly még tagadta, hogy az óvodások által
frekventált műsorsávban mutattak volna be a Black Lives Matter nevű
szélsőséges szervezetet és a melegjogokat népszerűsítő reklámokat (azt
állítva, hogy a szóban forgó sávot idősebb gyermekek nézik), idén
júniusban, a Pride alkalmából a televízió Nick Jr. nevű alcsatornája már
kendőzetlenül a melegfelvonulásról készített rajzfilmet, amelyben a Nina
West nevű transzvesztita énekelt a meleg, transzszexuális, valamint nem
bináris párok és családok idilli boldogságáról. A már említett
OneMillionMums a Nickelodeon bojkottjára hívott fel a botránykeltő
rajzfilm közlését követően.
Míg korábban az egykor stigmatizált homoszexuálisok elfogadtatása volt
az érzékenyítés jelszava, idővel az LMBTQ-s szubkultúra egyre
szélsőségesebb áramlatait igyekeznek eljuttatni a gyermekekhez is, akár
közvetlenül, élőben megtekintett produkciók formájában.
Az USA-ban számos példa volt arra, hogy transzvesztiták vagy drag
queenek részvételével szerveztek programokat gyermekeknek, a
felolvasástól kezdve a szexuális utalásokat tartalmazó táncos produkciókig.
A fenti jelenség terjedésének egyik oka, hogy a meleglobbi ágensei
számos érzékenyítő cikkben próbálják a szülőket abba az irányba terelni,
hogy a gyermek nemi identitási körüli bizonytalanságokra, zavarra az
egyedül megfelelő válasz az, ha a néhány éves kiskorút akár egy esetlen
kijelentése kapcsán rögtön besorolják az LMBTQ-lét számos kategóriájának
egyikébe, és onnantól a gyermeket a „választott nemének” megfelelően
kezelik. Ebben az értelmezési keretben fel sem merül, hogy a látszólag
nemi identitászavar mögött valamilyen pszichológiai probléma húzódik, s
ha valaki ilyen esetben például pszichológushoz fordul a gyermekével,
azt a meleglobbi képviselői sokszor már „erőszakos átnevelésnek” bélyegzik.
Élet a Szivárvány Nap táborában
Számos megszólalási lehetőséget kapnak a különböző – elsősorban
balliberális világnézetű – sajtótermékben a gyermekek LMBTQ-s
érzékenyítésével kapcsolatban rendkívül radikális álláspontot képviselő
szereplők is.
Nem kirívó példa a Kqed.org nevű portál azon cikke, amelyben a
transzgender témával foglalkozó kutató azt állította: nem lehet túl
fiatal egy gyermek ahhoz, hogy ne kelljen komolyan venni, ha a született
nemétől eltérő genderidentitásúnak vallja magát.
A cikkben egy kisfiú példáját említik, aki már három és fél évesen
kijelentette, ő márpedig lány. Ezt követően az immár Gracie névre
hallgató gyermeket a szülei elvitték egy Szivárvány Nap nevű táborba,
amely úgynevezett biztonságos térként szolgált a transzgender gyermekek
számára. Ennek mélyen ellentmondásos volta a riportból is kitűnik,
hiszen amikor az újságíró érdeklődésére a gyermek anyja arról kérdezte
Gracie-t, „tudod, mi a különleges veled és a tábor többi lakójával
kapcsolatban?”, az óvodás azt válaszolta, „nem tudom”. Miután az anyja
azt mondta erre, hogy „transzgender vagy, és a többiek is mind azok”, a
kisgyermek illedelmesen megismételte a nő szavait.
Az amerikai CBS egy ennél is extrémebb esetet említett: egy lányként
született gyermek mindössze másfél éves volt, amikor szüleinek arról
beszélt, hogy fiúnak érzi magát. Attól kezdve a szülők fiúként
tekintettek és hivatkoztak rá mindenki előtt, és már arra készültek,
hogy a pubertás beköszöntével megkezdik a kezelését. A televíziós
csatorna egy gyermekgyógyászati szaklapra hivatkozva arról számolt be,
hogy egyre több szülő és orvos támogatja a gyermekeket a nemváltásról
szóló elképzeléseikben. Arra is felhívták a figyelmet, hogy ez súlyos
etikai kérdéseket is felvet.
Visszafordíthatatlan károk
A fentebb bemutatott szélsőséges álláspontok persze tömegekből váltanak
ki heves ellenérzéseket, s egyre nő a kisgyermekek LMBTQ-s érzékenyítése
ellen tiltakozók száma is.
Sok más értelmiségi mellett Susan Quinn amerikai közíró is
elfogadhatatlannak nevezte az óvodák transzgenderközpontú oktatási
rendjét, amit a baloldali eszmék térhódításának tud be. Egyebek mellett
arra hívta fel a figyelmet, hogy a fősodrú média teljesen figyelmen
kívül hagyja azt az egyébként bőségesen rendelkezésre álló adathalmazt,
amely azt támasztja alá, hogy a gyermekeknek a nemi szerepek
ignorálására történő ösztönzése a gyermekbántalmazáshoz hasonló hatással
van a kiskorúakra.
Michelle Cretella gyermekorvos, az Amerikai Gyermekorvosi Főiskola
elnöke pedig arra figyelmeztetett:
az az elképzelés, hogy valaki transzneműnek születhet, a
gyermekeken végzett kontrollálatlan, szélsőséges és visszafordíthatatlan
beavatkozások előtt nyitja meg az utat, holott a háttérben meghúzódó
pszichológiai zavarok az esetek többségében a pubertás után maguktól
megszűnnének.
Magyarországon mások mellett Bagdy Emőke klinikai szakpszichológus
mutatott rá a gyermekek LMBTQ-s érzékenyítésének árnyoldalaira. Szavai
szerint ez azért veszélyes, mert „a szociális behatások olyan
erőteljesek lehetnek, hogy megakadályozhatják a szabályozó gén
kinyílását vagy módosíthatják azt, ami tovább is örökítődik. A szülőknek
és pedagógusoknak azt kell erősíteniük, amit genetikailag hoz magával az
illető, így teremtve meg a biológiai nem és a társadalmi nem
összhangját, annak érdekében, hogy ne legyen krízis a gyermek lelkében.
Az időablak szerint három–öt éves, tehát óvodáskor között kapja meg a
gyermek azokat a kulcsingereket, amelyek hozzásegítik, hogy a biológiai
nemével azonos társadalmi nemben vállalja, hogy hová, azaz melyik nemhez
tartozik.”
Borítókép: Melegfelvonuláson a kolumbiai fõvárosban, Bogotában
(MTI/EPA/Juan José Horta)
=== === ===
L. még: Meleg helyzet
MH, 2021.07.3.1 -- Bogár László
https://www.magyarhirlap.hu/velemeny/20210701-meleg-helyzet
--
Üdvrivalgással:
KEA.
További információk a(z) Grem levelezőlistáról