[Grem] A meleglobbi propaganda elvei mr 1989-bl
Emoke Greschik
greschem at gmail.com
2016. Jl. 2., Szo, 15:13:35 CEST
A meleglobbi manipulatív propagandatechnikáját már 1989-ben kitalálták
[image: Facebook] <http://tutiblog.com/#facebook>[image: Pinterest]
<http://tutiblog.com/#pinterest>[image: Twitter]
<http://tutiblog.com/#twitter>Megosztás27
<https://www.addtoany.com/share#url=http%3A%2F%2Ftutiblog.com%2Fmeleglobbi-manipulativ-propagandatechnikajat-mar-1989-ben-kitalaltak%2F&title=A%20meleglobbi%20manipulat%C3%ADv%20propagandatechnik%C3%A1j%C3%A1t%20m%C3%A1r%201989-ben%20kital%C3%A1lt%C3%A1k&description=>
http://mandiner.hu/cikk/20160702_toronyhaz_a_meleglobbi_manipulativ_propagandatechnikajat_mar_1989_ben_kitalaltak
*Nincs meleglobbi, ilyen nem létezik – hangoztatják rendszerint az LMBTQSTB
mozgalom vezetői. A mozgalom olyan, mint a maszületett bárány, ártatlan és
tiszta, hogy ne mondjam: szűzies. Ők csak helyet kérnek a nap alatt, annyit
kérnek, hogy hagyják őket békén. Illetve kicsivel többet: mindenki pozitíve
ismerje el, hogy márpedig rendben van az életmódjuk.*
Ha arra a misztikus jelenségre kérdezünk rá, hogy vajon miért lehet az,
hogy *az elmúlt húsz évben számos nyugati ország közvéleménye egyre inkább
pártolja a törekvéseiket, akkor a haladásra, korszellemre fognak
hivatkozni.* Érdekes, tényleg. Hát, ilyen az istenadta nép, ez van.
Ilyenkor csak azt a pár középkori gondolkodású embert kell leállítani, akik
még véletlenül valamilyen pszichés defekt miatt úgy maradtak – őket
bizonyára szovjet mintára pszichiátriára kell küldeni.
Persze ha a nép többsége maradi módon „középkori”, akkor ugye nem lehet
pszichiátriára küldeni mindenkit. Olyankor* jön a nép megdolgozása. *Ja,
bocsánat, a melegmozgalom ilyet nem szokott, ezt csak a csúnyareakciós
homofóbok tolják, meg a teokraták. Ők azok, akik „ideológiai” okokból
(értsd: önös, igazolhatatlan, irracionális félelmeik és a társadalomban
elfoglalt domináns pozícióik védelmében) propagandakampányban kezdenek *és
nem átallnak ellene menni az idők jeleinek, makacsul kitartva a történelem
rossz oldalán.* A melegmozgalom pusztán okos emberekből áll, akik
empatikusak és meggyőzőek, ezért támogatják annyian a céljaikat – vagy csak
simán leszarják, ami pont ugyanolyan jó nekik.
*Van itt viszont egy könyv, még 1989-ből,
<http://www.massresistance.org/docs/issues/gay_strategies/after_the_ball.html>
*de bizonyára ez is csak a csúnyareakciós homofóbok utólagos kitalációja,
mint Heribert Illig kitalált középkora. (Ha már középkorozunk, tegyük
rendesen.) *Marshall Kirk és Hunter Mudsen arról értekezik: miként kell
megdolgozni az amerikai közvéleményt, hogy magáévá tegye a melegek céljait.
Tulajdonképpen a két csávó a melegmozgalom Habonyárpijaként viselkedett.* *Kirk
neuropszichiáter, Mudsen politológus. A kötetben a lényeg tíz oldalon
megtalálható (147-157.) A kulcsfejezet címe: Pushing the right buttons:
halting, derailing, or reversing the ‘engine of prejudice'”.*
Eszerint *három fő szakasza van a köz megdolgozásának,* *és ez korántsem a
szabad, racionális, egyenlő vitákat idézi, hanem inkább a manipulatív
propagandatrükköket,* mint amilyenek a Szovjetunió alkalmazott a két
világháború közt, hogy a hasznos idiótákat a saját ügye érdekében használja
fel.
*Az első szakasz az érzéketlenítés.*
Első furán hangozhat, mivel a melegmozgalom inkább az érzékenyítő
tréningjeiről ismert, de elmagyarázzuk: arról van szó pusztán csak, *hogy
annyira nyomatni kell a témát a mindennapokban, hogy megszokják az emberek,
ne kapják fel rá a fejüket, legyen nekik ismerős, akárcsak a sarki boltos.*
Így sok nép támogatni fogja az ügyet, aki meg nem, az is legyint rá. Ami,
ugye, jó a melegmozgalomnak, mert ha legyintenek rá, akik amúgy elleneznék,
akkor szabad a pálya. Lehet – huhú – LOBBIZNI. Szóval először fokozatosan,
nem provokatívan hozzá kell szoktatni a népet, hogy melegek is élnek köztük.
*„We can extract the following principle for our campaign to desensitize
straights to gays and gayness, inundate them in a continuous flood of
gay-related advertising, presented in the least offensive fashion possible.
If straights can’t shut off the shower, they may at least eventually get
used to being wet.”*
*Aztán jön a jamming, avagy zavarás.*
Ez kicsit agresszívebb dolog, de – a szerzők szerint – érdekesebb,
élvezetesebb is (nyilván a melegmozgalmárok számára). Itt két egymással
ellenkező érzelmi hatást kell elérni* (*Turning Associative Conditioning és
Direct Emotional Modeling), amelynek következtében *„a bigottak” érzelmi
disszonanciát élnek meg, majd megváltozik az álláspontjuk és elfogadóak
lesznek.* Vannak persze olyan bigottak – írják a szerzők –, akiknél
képtelenség ilyen változást elérni, mivel annyira erősek az elnyomó
előítéleteik.
*„The trick is to get the bigot into the position of feeling a conflicting
twinge of shame, along with his reward, whenever his homohatred surfaces,
so that his reward will be diluted or spoiled. This can be accomplished in
a variety of ways, all making use of repeated exposure to pictorial images
or verbal statements that are incompatible with his self-image as a
well-liked person, one who fits in with the rest of the crowd. Thus,
propagandistic advertisement can depict homophobic and homohating bigots as
crude loudmouths and assholes–people who say not only ‘faggot’ but
‘nigger,’ ‘kike,’ and other shameful epithets–who are ‘not Christian.’”*
*A „homogyűlölő bigottságot” tehát olyan dolgokkal kell kapcsolatba hozni,
amit a homogyűlölő bigott nem szívesen vállalna fel – szögezi le a szöveg.*
A „bigottot” irracionális elnyomónak kell beállítani, míg a melegmozgalmat
logikusan érvelő, pontos, tárgyszerű jelenségnek, ami bizonyítékot is
szolgáltatat álláspontja alátámasztására.
Az értéketlenítés tehát a megdolgozható tömegekre irányul főleg, a jamming
pedig a megrögzöttebb bigottok felé. *Ezután azonban jön a konverzió, azaz
a megváltoztatás*. Ugyanis „nem elég, ha a melegellenes bigottak zavarba
jönnek velünk kapcsolatban, és még az sem elég, ha nem érdekeljük őket –
hosszú távon a legbiztonságosabb számunkra az, ha éppenséggel olyanná
tudjuk tenni őket, mint amilyenek mi magunk vagyunk.”
Most tessék figyelni:
*„We mean conversion of the average American’s emotions, mind, and will,
through a planned psychological attack, in the form of propaganda fed to
the nation via the media.”*
Fordítunk: *„Az átlag amerikaiak érzelmeinek, gondolkodásának és akaratának
megváltoztatását értjük konverzió alatt, egy előre kitervelt pszichológiai
támadás által, a nemzeti médiába becsatornázott propaganda segítségével.”*
Hozzáteszik: a bigottokat ki kell tenni annak, hogy folyamatosan olyan
képeket lássanak melegekről – tudatos válogatás eredményeként
kiválasztott *képekről
van szó –, amelyeken a melegek úgy néznek ki, mint a bigott barátai és
ismerősei, és mint minden jószándékú ember. nem szabad túl jólöltözöttnek
lennie, nem szabad túlságosan modellalkatúnak lennie, hanem egyszerűen
hétköznapian normálisan kell kinéznie*. Az „nem lényeges, ha a hirdetések
hazudnak”.
És persze mindenkit, *aki ellenzi a melegmozgalom céljait, családpárti,
heteronormatív, folyamatosan bigottnak kell hívni és démonizálni kell.*
Meleglobbi? Ugyan már, lobbizni és propagandát folytatni csak a csúnya
heterók szoktak.
--------- kvetkez rsz ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: http://turul.kgk.uni-obuda.hu/pipermail/grem/attachments/20160702/598e1d68/attachment.html
Tovbbi informcik a(z) Grem levelezlistrl